Ik vond de stop op 2 absoluut niet aardig maar je cross zag er fijn uit, al aarzelde ze idd even op 6. Wel zonde van je tijdfpouten, maar er waren maar 2 combinaties binnen de marge van 20 seconden gebleven de rest was te snel muv eentje met een tijd van 10.43 die gevallen was (alleen in onze ring).
Mijn vosje is geen crosser haha die is als de dood voor hindernissen, met mijn bruintje ( check profiel maar.. ) doe ik crossen Lachen dat je naast ons stond ! sorry voor het storen van je opzadelen Des vond het nodig om de clown uit te hangen zie net overigens bij de uitslagen dat als ik geen langscchieter op 14 had gehad, als 2e was geeindigd.. hihi Damn !
Wsl dezelfde voorlezer Er waren idd niet veel combinaties met 0 strafpunten voor tijd.
Simmie, super van Djinny maar wat een galbakken streek van Killea. Knijp er maar lekker af vanmiddag.
MJ balen zeg van Os, het is te hopen dat het niks ernstig is.
Missmuts goed gereden. Als je een stop hebt op het insprong van het water dan mag je eerst het water instappen en dan opnieuw aanrijden.
Marieke goed gecrosst en de dressuur en het springen gaat vast goedkomen. Het is idd wel lastig plannen rond crosstrainingen en wedstrijden.
Renske volgens mij heb ik jou zien losrijden voor je dressuur. Netjes gereden en een stop krijgen we allemaal wel eens.
MJ ik vond EL minder makkelijk dan Ede. Geen opsprongen en afsprongen en geen combinaties. In EL vond ik dat gat met die opsprong niet echt simpel. Ik had op een iets moeilijkere cross gehoopt met het oog op onze overstap naar het M
Ik heb ze ook gezien. en ik weet ook niet hoe ik ze erop kan zetten maar ik sta er echt belachelijk op. Muhaha, ze hebben ingezoomd op mijn hoofd op het derde water en ik heb echt dikke lol. Kan me niet meer zo goed herinneren
MJ Os ziet er een beetje uitgeblust uit op die weigerfoto Normaal heeft hij zo'n blik van zoek het uit en dat heeft ie hier helemaal niet. Hoe is het nu met hem?
Ook een paar foto's van mij
Met der ogen dicht
En nu wel met der ogen open
Rabette loopt wel lekker,jammer van der onderhals, alleen mijn houding en vooral mijn handen zijn om te schamen
Leuke foto's GvdT!! Rabette ziet er super uit en jouw houding is heus niet slecht! Iedereen doet zijn handen wel eens omhoog als zijn paard (te) enthousiast wordt, zou ik me geen zorgen over maken.
Os voelde ook heel uitgeblust. Mijn zus gaat vanmiddag naar de paarden, ik vertrek zo op afdelingsfeestje. Dus ik weet nog niet hoe het nu is. Ik hoor van haar hoe het is. Als zijn been niet in orde is moeten we dat eerst uitzoeken, anders bel ik denk ik de voedingsman weer. Want hij is volgens mij niet fit. Trok echt niet op de hindernissen. Ik ben nog wel een paar keer streng geweest gister, maar toen ik eenmaal besloot te stoppen was ik ook eigenlijk niet boos, want het voelde niet als vervelend gedrag. Want dan trekt ie inderdaad een ander hoofd!
Het begon lekker. Hij liep in zijn dressuur lekker relaxed en goed aan mijn hand. Had 198 punten.
Springen was hij wel wat kijkerig, vooral op de tweede hindernis, maar met een extra push nam hij hem toch en kwamen we foutloos rond.
Helaas ging de cross wederom wat minder. We begonnen heel lekker. Ging op een lekker voorwaarts tempo over de eerste 5 hindernissen. Geen enkel probleem. Toen kwam het huisje. Daar stopte hij dus op. Heeft ie al honderd keer gezien, maar hij had er geen zin in. De tweede keer nam hij hem wel. Op de hindernis erna, het steiltje met de schuine balk kwam ik wat groot, maar ik dacht. Het is maar 70 cm. Dus dat kan hij makkelijk groot nemen. Daar dacht hij dus anders over en ging vol in de ankers en gooide mij over de hindernis heen. Ik kwam vol op mijn gezicht terecht en kon dus lekker zandhappen Ik mocht nog door maar was zo hard gevallen dat ik het helemaal gehad had. Hij stopt de laatste tijd zo makkelijk op hindernissen. Als het hem maar even niet aanstaat staat hij stil. Wat kan ik hier nou aan doen. Doorzetten gewoon? Nou ja, ik ga het maar weer even rustig overdenken.