aan met zwart T shirt met groot geel logo. Net voor het begin van het M, en ik heb me duidelijk laten horen
Was jij degene met het rode T shirt?en mijn verslagje:
Vroeg op pad (what's new) en onderweg wat regen maar in Gorssel was het idd prachtig. Pablo had de afgelopen week met springen erg lekker gelopen, maar de dressuur had hij nog niet zo'n plezier in dus mijn moeder had hem eerst even gelongeerd. Daarna richting dressuurterrein (ver lopen!) en nog even wat losgereden. Dat ging best erg fijn, ik had dan ook goede hoop. Helaas kreeg hij het op weg naar de jury ineens op zijn heupen, tong hing een halve meter buiten bord en hij kwispelde er gewoon mee. Na het melden ging hij zelfs bijna staken maar na een paar rondje knijpen en glimlachen
ben ik dan toch maar begonnen. Binnenkomen was nog steeds bagger (de enige 5) maar daarna ging het knopje weer om en liep hij best een redelijke proef voor 174 punten. Ik stond 7e en dat klopte wel voor mijn gevoel. Daarna even het springterrein gezocht, dat erg verborgen lag, en de cross verkend, Ik had dus als opdracht meegekregen om gewoon netjes gecontroleerd rond te rijden als oefening voor het M. Ik vond de hindernissen voor het L iig erg meevallen, en ook het M zag er best doenlijk uit
De aardigste sprongen waren eigenlijk de kuilpakken op de wei, de clever mouse (opsprong met steil), de op/afsprong (met de discussie over de vlaggen
) en de zandloper, een driepsrong van een breed hek, een heel smal sprongetje en weer een breed hek, alles op 2 galopsprongen. Dat, gecombineerd met de aanrijroute, maakte het aardig technisch 
Chantal en simmie nog aangemoedigd in de cross
en toen op naar het springen. Ik moest van Rob meer letten op het recht houden op de sprong en dat wierp zeker vruchten af. Hij sprong met veel macht, mooi gecontroleerd en simpel foutloos, daar was ik erg blij mee. Daarna richting cross, en dat ging erg fijn. Pablo liep niet zo te stieren, gewoon mooi in een gecontroleerd tempo en schakelde keurig terug bij de sprong. We hadden een paar sprongen met een wat mindere afstand (2 * kort, 1 * groot) maar het liep verder heerlijk. Alleen het fonteintje in de waterbak was erg spannend
Zandloper ging ook simpel en het enige smetje waren de 21 seconden overschrijding (
) Maar goed, van Rob moest ik gewoon blij zijn met de fijne cross
Daarna Pablo verzorgd en zelf wat liggen pitten
voor de prijsuitreiking. Uiteindelijk was ik dus 6e (7 prijzen) en zonder mijn tijdfouten had ik 3e gestaan
Patsmu was 1e en Julia 5e, dus veel bekenden
Nu dus op naar het M, zoals het gisteren ging heb ik er alle vertrouwen in
want ik ga daarmee L pony's starte! het was allemaal nog heel nieuw voor haar, het ging nog nie vanzelf..maah we waren foutloos! 

Ik was trouwens diegene die op het losrijterrein een wit kleedje kwijt was geraakt 
De cross is meer buiten spelen, het springen is eng
Was 30 s te langzaam
(voor het springparcours)