kimdepim schreef:how typfoutje..
ja met een H

zij is wel de gene die in groothandel doet!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kimdepim schreef:how typfoutje..
germie schreef:Wat is het verschil tussen oefen en echt? Mag je met oefen altijd de cross rijden, ook al lukt het springen van het parcours niet? Of mag je dan ook niet starten in de cross?
Is zowel oefen als wedstrijd op de 15e? En hoe hoog staat het in de cross voor B paarden? Gaat de oefencross over hetzelfde parcours/traject?
Tot wanneer kun je je opgeven?
Pinacolada schreef:Dat was ik..parcours staat op 60 cm, maar je mag niet meer als 24 fout hebben om in de cross te mogen starten. Cross staat ong 50 tot 60
Liezjuh schreef:eeeey AntheaV! jou heb ik vorig jaar nog in NIjberkoop gesproken! Toen had je toch ook Groningse titel? In de M pony's ofsow? Ik de Friese toen!;) Ik zag je in Wieringerwerf ook nog! ging het goed in de Z?
Zie je wel weer in NIjberkoop!
reddytobias schreef:kimdepim schreef:how typfoutje..
ja met een H![]()
zij is wel de gene die in groothandel doet!!
Liezjuh schreef:eeeey AntheaV! jou heb ik vorig jaar nog in NIjberkoop gesproken! Toen had je toch ook Groningse titel? In de M pony's ofsow? Ik de Friese toen!;) Ik zag je in Wieringerwerf ook nog! ging het goed in de Z?
Nadinetjuhh schreef:Nou ik kan de wedstrijd wel vergeten...moet zeker nog 5 weken met mitella lopen...
ladyzwien schreef:
ladyzwien
simongek
kimpim
pietpiraat
rosalie
andrea16
Pinacolada
pamba
kwitnie
rayo
DvdT
ANtheaV
Welshfanatic (als fotogravemisschien)
zou wel mooi zijn foto's
kimdepim schreef:Nadinetjuhh schreef:Nou ik kan de wedstrijd wel vergeten...moet zeker nog 5 weken met mitella lopen...
ohwg..balen meis..
minnie_muis schreef:ladyzwien schreef:
ladyzwien
simongek
kimpim
pietpiraat
rosalie
andrea16
Pinacolada
pamba
kwitnie
rayo
DvdT
ANtheaV
hesterv![]()
Welshfanatic (als fotogravemisschien)
zou wel mooi zijn foto's
Ok dan is het lijstje nu zo!
kwitnie schreef:Liezjuh schreef:eeeey AntheaV! jou heb ik vorig jaar nog in NIjberkoop gesproken! Toen had je toch ook Groningse titel? In de M pony's ofsow? Ik de Friese toen!;) Ik zag je in Wieringerwerf ook nog! ging het goed in de Z?
heej
Ik had de drense titel in het M.Wat grappig de friese, groningse, en drense kampioense vorigjaar m pony's allemaal op bokt
Lies jij reed toch op die hoge koffievos? je vader reed ook dacht ik.
ik zat op die koffievos met snep ik heb je dacht ik op de nederlandse toen weer gezien en gespoken