Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
egnie schreef:Ik heb ook twee keer meegedaan. De bedoeling was om ook dit jaar weer mee te doen. Echter door een afgescheurde kruisband gaat het nu niet door.
Ik snap alleen 1 ding niet. Volgens mij mag je in Laren ondanks dat je geen startkaart hebt gewoon B starten. Is dit dit jaar veranderd?????
Ik vond het altijd super. Met name de cross is erg leuk. De hindernissen zijn heel goed te doen. Het zijn niet echt hele aparte hindernissen. De meeste bestaan uit houtkleurige balken. Dus naturel kleur. Soms heb je een aparte aankleding bij de hindernissen en er is een hindernis waarbij door een gat moet springen. Er zitten ook geen op en af sprongen in. Behalve de waterbak. Echter je kunt er ook gewoon in en uit lopen. Krijg nu al de kriebels..... Was mijn knie maar beter....
Ieder een die gaat heel veel plezier. Ik zal duimen voor een mooi zonnetje
egnie schreef:Met het gat bedoel ik een hindernis met boven je soort van dakje. Je springt dus als het ware door een geheel ombouwde hindernis. Was vorig jaar erg laag.
Ik heb vorig jaar gewoon daar betaald. Dus ik denk dat het dit jaar ook wel kan. Ik heb een oud toppic van mij gevonden waarin 2 crosshindernissen zijn en een paar van het parcour. Ik starte B paarden. Dus zo hoog was het niet. Voor de mensen die gaan heel veel plezier
viewtopic.php?
elise01 schreef:annemiekbram: leuk dat je ook gaat:) ga je dan 5 0f 10 km? enkele opdrachten zijn bijv. ringsteken, water over balkjes dragen enz.. is wel leuk:P als je op www.startlijsten.nl kijkt en dn bij laren dan kom je wel bij een vraagprogramma hier kun je vinden hoe je kunt opgeven enz. je kunt overmaken ma ook ter plekke betaleen volgens mij.