Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
GvdT schreef:Jij bent de 7de zeker nog in Canada? Anders had je wel een rondje met haar mogen zwemmen.
chantal_cs schreef:Ik heb nog een heel leuk nieuwtje!!
Vrijdag ga ik naar MURPHY!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lielle schreef:Gaaf Chantal
GvdT, niet mij na gaan doen
Ik heb net les gehad van Rob, oa een enorme serie in-uitjes en dan nog wat losse sprongen zonder beugelsEn daarna gewerkt aan springen uit een heel rustig tempo, en dat ging nog niet zo simpel in het begin
Pablo stond een paar keer stil maar uiteindelijk kon ik uit een handgalopje een flinke trakehner doen
Weer erg leerzaam dus.
Lielle schreef:een soort combi spring/crosslesWas leuk
missmuts schreef:
Klinkt als een leuke les, Lielle, maarrruh: zonder beugels??? *denkt meteen aan
eigen onstabiele zit....auw*
Karin schreef:Chantal, waar staat Murphy nu?
viefdepief schreef:Mmm Renswoude, daar staat ergens een heel asociaal groot huis (dacht dat het aan dezelfde weg is, maar ik ben dus nog nooit op het crossterrein geweest)
Met een vijvertje ervoor met eenden en ik dacht de ze achter het huis ook friezen hadden lopen, gehehe ben benieuwd of iemand het huis weet
Nou daarnaast is dus nog een huisen in dat huis woont mijn tante.
Beetje chique boel is het wel, hebben een prive kliniek voor tandheelkunde (kun je zeg maar logeren en naar de tandarts gaan
Heb ongeveer geen contact met m'n oom en tante, maar daar gaat het ook niet om, in de tuin van dat huis (nu wordt het spannend!) staat een caravan en daar gaan m'n opa en oma vaak lekker zitten!
Nou als jullie ze een keertje zien, moet je maar zwaaien!
Nog een vraagje:
Zijn jullie wel eens naar het oefenterrein in Boekelo geweest?
Lijkt me namelijk erg leuk
@ Chantal, mooie foto en veel plezier bij Murphy!
viefdepief schreef:Jah foto's!!
Hoop alleen dat ik ze kan zien want ik weet niet wat m'n computer precies heeft, maar ongeveer alle afbeeldingen op bokt wil ie niet meer openen(zelfs m'n eigen niet)
HeLP!!