Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
missmuts schreef:Ede was eigenlijk verder een SUPER dag voor ons, hij eindigde alleen erg vervelend. Toch kan ik er nog steeds niet over uit dat wij zo goed waren
missmuts schreef:Juni ook....![]()
Ik denk overigens dat mijn veewagen het niet tot Wanroij haalt![]()
Ede was eigenlijk verder een SUPER dag voor ons, hij eindigde alleen erg vervelend. Toch kan ik er nog steeds niet over uit dat wij zo goed waren
Scum schreef:Proef ik hier iets van eigendunk? >;)(
Lielle schreef:och ja, jij was 2e geworden, dat was ik even vergetenIk denk dat je trouwens beter weer vlot aan de gang kunt gaan (als je paard eraan toe is), meestal wordt de schrik niet minder als je langer wacht.
missmuts schreef:Ik ben het wel met je eens. Als ik de cross loop, ben ik snel onder de indruk, maar als ik eenmaal gestart ben, dan weet ik ook dat mijn paard en ik het kunnen. Als het niet goed voelt, dan stop ik meteen.
Ik ben een keer met paard over de kop gegaan en toch hou ik vertrouwen in ons als combinatie. De spanning blijft echter. Wanneer het 'spanning' is en wanneer 'eng', dat weet ik niet.