SGW Hooge Mierde

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 19:07

ik wilde foto's maken, had ook wel fototoestel bij, maar had niet zo'n zin... tsah... Iig de cross is goed te doen, met wat pittige sprongen ertusse..

Sim
Berichten: 31485
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 19:08

Kom ook net terug uit hooge mierde, mooie cross en goede bodem. Heb niets (behalve dan dat als je uit de waterbak komt, je nog een dikke boom moet springen en dan pas naar de wijnvaten gaat) toe te voegen aan het verslag van scum. Ook ik vind de op en afsprong behoorlijk aan de maat voor de B-paarden. En ik hoop bij 8 rechtdoor te rijden ( dat lichte spul in dat greppeltje kan wel eens kijkerig zijn voor mijn paard) en niet dat domme alternatief. Hindernis 7 vind ik het alternatief veel mooier dus die pak ik daar wel.

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-04 19:11

Welk nummer heb je nou simmie (wil je morgnen toch wel eens zien )? En moet je ook in ring 1?

Klopt ja, het sprongetje na de waterbak was ik vergeten.

Sim
Berichten: 31485
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 19:14

ehm ......ik dacht ring 3. Heb nr 146 en moet om 12.07 dressuren, 13,54 springen en 14.09 crossen.

Bitwise

Berichten: 754
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 19:16

Ze hebben voor iedere klasse bijna een hele andere cross gebouw. Hebben ze veel werk aan gehad. Op enkele plaatsen kost het zelfs moeite uit te zoeken welke hindernissen je nu moet hebben in een woud van sprongen.

Kan het kloppen dat ik een aantal hindernissen herken die ook in Chaam zijn gebruikt?

Sim
Berichten: 31485
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 19:18

Bitwise schreef:
Ze hebben voor iedere klasse bijna een hele andere cross gebouw. Hebben ze veel werk aan gehad. Op enkele plaatsen kost het zelfs moeite uit te zoeken welke hindernissen je nu moet hebben in een woud van sprongen.

Kan het kloppen dat ik een aantal hindernissen herken die ook in Chaam zijn gebruikt?



Ja klopt, zeker bij hindernis 5 is het goed kijken welke je moet hebben. Blond

Ik heb niets herkend uit chaam. welke hindernissen bedoel je dan? Verward

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 19:30

nee, volgens mij is er geen uit chaam gebruikt.. niet die ik heb gezien iig.

WestBest
Berichten: 2458
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: A1-lokatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 20:20

Hierbij wil ik alle deelnemers veel succes wensen!

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-04 20:21

Volgends mij die met dat wiel eraan. Die stond in Chaam toch na het ooievaarsnest?

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 20:36

Scum schreef:
Hmm, alle mensen van het secretariaat zitten er wel. Was vanaf 2 uur vanmiddag open. Als ik het had geweten dan had ik het daar wel ff nagevraagd voor je zus. Heb je wel het nummer van de wedstrijd zelf gebeld?

Als je op het terrein mag parkeren dan sta je naast de dressuurringen. Maar daar stonden al allemaal de Belgen die morgen Z pony's moeten rijden. En die blijven daar vannacht natuurlijk staan. Achter het secretariaat kon je ook parkeren. Maar ik vermoed dat die plaats ook heel snel vol zal zijn. Van daaruit ben je ook in 1 min. tijd op het hoofdterrein.
Verder heb ik nog een derde terrein gezien... heel ver weg. ik schat 5-10 min. lopen naar het parkeerterrein. En ze hadden het er ook over dat ze mensen langs de weg wilden gaan parkeren.

Het terrein zelf heeft trouwens niks geleden van de regen van afgelopen week. De bodem ziet er prima uit.


Ik heb alleen maar een nummer van iemand thuis vrees ik....... heb nog steeds geen contact gehad helaas.

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-04 20:38

Ik zal 'ns ff in het boekje kijken wat ik heb meegekregen...

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-04 20:48

Ik heb je een pb gestuurd.

Hmz, wij hebben trouwens nog 1 probleempje. Paard heeft 1 ijzer loszitten, en de hoefsmid is al de hele week aan het roepen dat hij zal komen. Nu is hij nog niet geweest Boos! . Hopelijk kunnen we daar morgen een smid vinden. Scheve mond

Sim
Berichten: 31485
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 21:13

Scum schreef:
Ik heb je een pb gestuurd.

Hmz, wij hebben trouwens nog 1 probleempje. Paard heeft 1 ijzer loszitten, en de hoefsmid is al de hele week aan het roepen dat hij zal komen. Nu is hij nog niet geweest Boos! . Hopelijk kunnen we daar morgen een smid vinden. Scheve mond


Vast wel. volgens mij is het toch verplicht om met zulke wedstrijden een smid op het terrein rond te hebben lopen?!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 21:40

volgens mij staat er elk jaar een smid.

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 21:41

Er is eigenlijk altijd wel een smid bij SGW's aanwezig hoor, dus dat zal wel niet zo'n probleem zijn.

Voor Muriel is helaas geen plaats, ze baalt er echt ontzettend van, arme kind is helemaal overstuur.....

Pfft nu moet ik na de voetbal nog alles inpakken, paard wassen, morgen ochtend nog invlechten... en ik wilde op tijd naar bed.... haha gaat helemaal goed komen.. ahum

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-04 23:20

Je gelooft het niet, maar de smid is toch nog geweest!

Na het voetbal?? Dat doe je toch gewoon onder het voetbal?

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 23:29

nee...voetbal mag je niet missen Tong uitsteken (btw nederland is door)

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-04 23:33

Gelukkig was Fear Factor op tv, zodat er toch nog iets fatsoenlijks op tv was. I hate voetbal!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 23:40

Ik heb voetbal gekeken!!! haha
Ga dus nu de auto inpakken... en dat wordt morgenochtend half 5 eruit om Lucky te wassen + in te vlechten../. en dat betekend een nachtrustje van minimaal 3,5 en maximaal 4 uur... kunnen jullie je voorstellen hoe ik er morgen bij loop als ik de cross heb gehad?>?? haha

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 23:50

ik denk dat ik ook maar eens naar bed ga..

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 23:50

chantal_cs schreef:
Ik heb voetbal gekeken!!! haha
Ga dus nu de auto inpakken... en dat wordt morgenochtend half 5 eruit om Lucky te wassen + in te vlechten../. en dat betekend een nachtrustje van minimaal 3,5 en maximaal 4 uur... kunnen jullie je voorstellen hoe ik er morgen bij loop als ik de cross heb gehad?>?? haha


Maar gelukkig bestaat er Red Bull, wil bij mij goed werken. Maar dan ben je 's avonds wel echt kapot, doodmoe...Maar liever 'savonds moe, dan onder de cross.

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 00:47

Ik drink morgen onwijs veel Golden Power, das ook zoiets. Werkt idd super!!! Ben je onder de cross ook nog lekker fit! Op de terugweg stort ik dan altijd in... maar verder

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 15:39

chantal_cs schreef:
Ik drink morgen onwijs veel Golden Power, das ook zoiets. Werkt idd super!!! Ben je onder de cross ook nog lekker fit! Op de terugweg stort ik dan altijd in... maar verder

ja ik drink ook golden power.. Alleen was even de naam kwijt. Vandaag 3 op gehad.

Chantal, ik heb je trouwens nog zien rijden volgens mij..

Iig, dresuur liep hij super, 190 punten, 2 negens. Ging echt lekker, stond 3de. 1ste Mara De Vries, dresuurd normaal Z2, en ik nog maar B Haha! Maar daar was ik tevreden over.

Springen ging lekker, heel rustig een rondje gereden. Toen de cross in, 2 moeilijke sprongen "de HM" en "de X". Alletwee goed gereden, en was totaal foutloos..

Van rob moest ik heel rustig rijden, gewoon even een relaxt rondje rijden. Heb ik ook gedaan, vandaar 13 tijdfouten.

Was uiteindelijk 3de, als ik geen tijdfouten had gehad, was ik 1ste. Maarja, niet alles kan goed gaan..

Nog 1 wedstrijd M, en dan:"Z here we come" Tong uitsteken....

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 15:51


Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 18:37

Ik heb op de terugweg in de auto ook lekker liggen te slapen. Maar 5 minuten, maar daar ben ik best wel van opgeknapt.
Hiero een 5e plaats mee naar huis genomen!