Kyralovertje schreef:Weet iemand toevallig wat dat keuren precies in houdt? Wat verlangen ze bijv. van je paard en wat moet je doen (en dan heb ik het over de terreinrit, ik weet niet of daar andere regels voor zijn)?
Hartslag, temperatuur en een stukje draven idd...Dat is standaard, gewoon ervoor zorgen dat je veel stapt en de hartslag laag houdt, hij zal van zichzelf al opgefokt genoeg zijn
) ook het terrein verkennen. Als je iemand ziet die er uit ziet als irma en ingrid uit ''Zaai'' (dus hoge sokken met groene rubberlaarzen) dan ben ik dat
Grote groende waxjas en een blonde staart! In elk geval meet ik Kyralovertje. Mijn zusje, hehe.. Ik zal laten weten hoe het eruit ziet!!
.
.
)
maar gelukkig was coco lekker kalm. De cross ging erg goed, geheel foutloos en met een tijd van 4 min. en 9 sec. Het enige was dat de hartslag na de rit toch wel aan de hoge kant was, maar ik was er niet minder trots om! Hoor net dat ze 13e zijn geworden (van de 65!!) dus ben echt apetrots! Vooral omdat flame en coco een nieuwe combinatie zijn, ze nauwelijks hebben kunnen oefenen met springwerk en coco nog maar 16 is. En dan tussen de paarden en volwassen ruiters toch maar 13e worden met een pony, coco, petje af!!