[SGW] SGW Oss/Geffen - Brabant Horse Trials

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kris

Re: SGW Oss/Geffen - Brabant Horse Trials

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 11:47

Ik was er eentje van die ineens dranghekken tegen kwam en ook echt paard vol op de rem heb getrokken omdat ik echt niet meer wist welke kant ik op moest! Ik zal wel een klikspaan zijn, maar heb wel bericht naar KNHS gedaan met de vraag hoe de TA deze cross in hemelsnaam goed heeft kunnen keuren. Waarom is er een TA als crossen die niet voldoen aan het reglement wel goed gekeurd worden?

@Bouwpakket, ja het is heel erg veel om te organiseren en ik weet ook dat het niet zo 1, 2, 3 meteen goed is het eerste jaar. Het moet echter wel verantwoord zijn en alle regeltjes moeten opgevolgd worden. Dus niet tijdens een rubriek het losspringen verplaatsen, dranghekken op de route zetten of het springen pas opbouwen op de dag zelf een kwartier vóór de eerste deelnemer de ring in moet. Ik zal dan wel weer de zeikerd zijn, echter weet ik dat er vele net zo denken, maar het misschien niet durven zeggen.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 11:50

Beesd is ook nog relatief nieuw.
Dat was ook echt niet op en top de eerste keer, maar voldeed geloof ik wel aan de reglementen.. dat is wel een groot issue in dit geval.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 13:15

Beesd ben ik ook het eerste jaar geweest (en nu alweer het derde jaar over twee weken), maar dat was erg anders dan Oss. Scheelt ook dat zij alleen zijn begonnen met B paarden en L pony's, waardoor de hindernissen natuurlijk veel makkelijker zijn. Maar dat vond ik zeker een geslaagde eerste wedstrijd! Vorig jaar door de vele regen wat minder, maar daar kan natuurlijk niets aan gedaan worden. Hopelijk dit jaar ook weer een leuke wedstrijd!

MS_eventing

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 19:49

DoretteK schreef:
Oh echt? Dat heb ik helemaal niet meegekregen. Ik was zelf 25 en ben er nog gewoon doorheen gegaan. Heb daarna vanaf het terras even zitten kijken en het viel me wel op dat er veel links van de bult gingen. Maar dat was dus de reden :+

Haha precies. We hadden geen keuze en konden niet meer rechtdoor ineens door die hekken. Maar dan kijk je toch raar op als je vol gas daarnaartoe galoppeert en je er ineens niet meer door kan :+

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 10:09

lovecortana schreef:
DoretteK schreef:
Oh echt? Dat heb ik helemaal niet meegekregen. Ik was zelf 25 en ben er nog gewoon doorheen gegaan. Heb daarna vanaf het terras even zitten kijken en het viel me wel op dat er veel links van de bult gingen. Maar dat was dus de reden :+

Haha precies. We hadden geen keuze en konden niet meer rechtdoor ineens door die hekken. Maar dan kijk je toch raar op als je vol gas daarnaartoe galoppeert en je er ineens niet meer door kan :+

Gewoon levensgevaarlijk ook! Je zal het maar te laat zien...