Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
De moed niet opgeven! 

Super van de foutloze rondjes! Proficiat!
Vandaag dik half uur aan de hand gewandeld. Daarna nog even in de piste en hij was WILD. Amaaai, ik kon hem niet meer vangen... Lang geleden dat ik hem nog zo wild zag.
Hij zit goed in zijn velletje!

Hanne_SP schreef:Amai Varekaj, Murphy deed z'n best precies!
@Daaphh: hahah die oxer, dat heb ik nu nog noooooit gezien.Super van de foutloze rondjes! Proficiat!
En leuk van brave Jomo!
Hopelijk zet Luxor zijn beste beentje voor morgen.Vandaag dik half uur aan de hand gewandeld. Daarna nog even in de piste en hij was WILD. Amaaai, ik kon hem niet meer vangen... Lang geleden dat ik hem nog zo wild zag.
Hij zit goed in zijn velletje!
Mag je zeker tevreden mee zijn! De ene jury let meer op bepaalde accenten dan andere. Ik heb ooit eens 78% gehad van een jury, vond ik ook erg veel maar als je dan vergelijkt hoe een GP ruiter een proef correct rijdt, kan een proef van een lager niveau ook wel zo'n percentage verdienen. Al blijf ik het wel érg veel vinden.
GIsteren pas heel laat thuis en vandaag zelf nog maar eens op wedstrijd naar Hulsterlo
proficiat ook met je proef. Soms kunnen ze zich zo voor aap houden en dan andere keren blijven ze je verbazen. Op naar de volgende
Hij heeft het eens gezien. Want hij was erggg kijkerig.
(zie mijn fb)