Ik heb net gelopen en besloten niet te gaan. Mijn paard is niet zo steady en er waren flink natte stikken bij. Bij de hindernissen die wij gezien hebben was de bodem in principe in orde.
Voor degenen die morgen gaan starten: Heel veel plezier!
Verkennen heeft wel wat schoenen gekost maar eigenlijk viel het heel erg mee. Pony gleed nergens weg de bodem was gewoon prima, heb een super fijn parcour kunnen rijden! Kan jammergenoeg niet wachten op de uitslagen
Waar staan de uitslagen? Ik ben er wel weer heen gegaan.
Mijn rondje ging wel fijn vanmorgen. Heb wel een dq denk ik want volgens mij heb ik 3 weigeringen aangerekend gekregen bij de ophaalbrug. Hij durfde er niet op
Ik lag bijna in de waterbak ging net goed.. met losrijden en voor de oefenhindernis drama en stijgereb daarna was die er doorheen en met aanmoediging heb ik foutloos gereden
Wij zijn nog 11de van de 24 geworden. Lang niet slecht voor de eerste keer! Mijn stalgenootje had 105,6 strafpunten en ik had 213,2 strafpunten.
Lekker de cross gereden en 3 hindernissen laag gepakt en sowieso 2 weigeringen. De waterbak heb ik geen idee wat wat ze me hebben aangerekend, aangezien er 2 in de weg stonden toen wij er aan kwamen en mijn paard hierdoor dacht dat het echt niet zomaar kon. Maar goed, dat maakt niet uit. We hebben alles gesprongen en we zijn heelhuids uit de cross gekomen. Volgend jaar in princiepe weer!
loesje4600
Geplaatst: 08-10-17 18:11
Oeh ik sta 11e in de 3e individuele groep! Met 85.2 strafpunten en 3 seconddn te langzaam voor ideale tijd, ben super trots op mn toppertje dat die het gewoon doet
Manon_Harry
Geplaatst: 08-10-17 18:15
Super mooi gereden vandaag en een mooie 2e plaats omdat we 10 sec buiten de ideale tijd zaten maar weer suoer georganiseerd
Wie zou voor mij ( face boek loze ik) de foto's van André kuiper van start nummer 244 en 243 een bonte pony en iemand in het blauw hier willen plaatsen? Of via pb?