Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Oedi schreef:Prisjee91 schreef:
Ik heb aardig wat foto's van je! Ben ze nu aan het uploaden, ben erachter gekomen dat het natuurlijk ook via de Bokt uploader kan dus je krijgt ze zo via pb.
Dorette ik vrees dat ik al naar huis was toen jij moest, maar zal het nog even goed voor je nakijken!
cassini schreef:Weer gave foto's Maarten!![]()
@ Oedi ja dat was de houten hindernis naast het springterrein. We hebben inderdaad een heleboel geleerd want als ik naga wat er allemaal 'mis' is gegaan gisteren.. niet te gelovenMaar gelukkig kunnen er er nog om lachen. Ik besef me dat we allebei echt heel veel geluk hebben gehad dat we niks kapot hebben en alleen maar flinke blauwe plekken. Ik ben benieuwd naar je foto's!
![]()
@ Natasja hadden ze van het B uiteindelijk maar 1 ring? Ik sta er helemaal niet op namelijk.. was wel benieuwd wat ik voor de stijl had. We hebben niet gewacht omdat we allebei flink pijn hadden dus we zijn meteen naar huis gegaan. Of ze hebben degene die de cross niet uit hebben gereden eraf gehaald?
streep schreef:maar dat is raar want ik sta er niet op de uitslagen van de B en ik heb de cross foutloos uitgereden.
DoretteK schreef:Jammer Oedi!
Ze hadden idd maar een ring! En iedereen die gediskwalificeerd was stond er niet op. Toen ik mijn naam niet zag staan, dacht ik eerst ook dat de andere ring nog moest komen omdat er op die lijst maar 28 mensen stonden, terwijl er 46 op de startlijst stonden. Maar blijkt dus dat iedereen die de cross niet heeft gestart of niet uitgereden er af was gehaald![]()
Had dat maar even gezegd van je stijl, dan had ik je coupons meegenomen!
cassini schreef:Ik schrik er eerlijk gezegd wel van hoeveel ruiters de cross niet hebben uitgereden gisteren! Zou het dan toch met de bodem te maken hebben gehad? Want de cross aanzich vond ik niet heel moeilijk.
DoretteK schreef:Op mijn stijlcoupons staat dat de jury's bij hindernis 7/8 en 10/11 zaten! Daar stonden ook op allebei de plaatsen auto's in het parcours
odD_Fotos schreef:cassini schreef:Ik schrik er eerlijk gezegd wel van hoeveel ruiters de cross niet hebben uitgereden gisteren! Zou het dan toch met de bodem te maken hebben gehad? Want de cross aanzich vond ik niet heel moeilijk.
Het was toch wel erg glad vond ik. Denk dat dat wel het groottste probleem was. En de regen en wind natuurlijk, wat later op de dag...