[SGW] SGW Renswoude 2017

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_E_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 19:18

lovecortana schreef:
dewi1996 schreef:
Ik ook weer terug! Springen 1 balkje. Cross een domme fout bij hinderdnis 1. Verder een stop op hindernis 13, wat weinig ritme. Mijne wilde het bruggetje niet over na hindernis 9. :') verder heel erg tevreden! Leuk jurycommentaar.

Er was alleen iemand heel hard met paard en al in de greppel gevallen, iets van nummer 120? Heeft iemand er al meer over gehoord? Zag er ernstig uit, paard had ook bloed op zijn borst geloof ik.

Present! Naar omstandigheden maken we het redelijk goed.
Paard sprong ineens mega vroeg voor de greppel terwijl we nog dik 1 galopsprong moesten. Het gevolg was dat we midden in de greppel terecht kwamen en over de kop vlogen. Paard kreeg pijnstillers maar heeft veel oppervlakkige wondjes, liep heel erg stijf maar denk dat we pas morgen echt kunnen zien wat er aan de hand is. Hoofd was ook kapot.... flinke smakkerd gemaakt.
Met mij gaat het redelijk. Met brancard afgevoerd en vol op hoofd geland, deze nu helemaal dik, vrij weinig van te maken haha. Omdat ik vol op hoofd ben geland geen last van andere dingen. Hoofd doet mega pijn en bloedde ook flink maar het had veel slechter kunnen aflopen!

En alles is ook nog eens mooi gefilmd . :')

Gelukkig met het andere paard een mooie 5e prijs behaald! (die was dus als eerste). Dit verzacht de pijn enigszins haha

Fijn dat het redelijk goed gaat met jullie beide! Wel nog een poosje rustig aan doen hoor, je hebt maar 1 hoofd! ;)
Gefeliciteerd met je prijs nog!

Weet iemand welke fotografen er allemaal waren? iig Odd, maar heb er sowieso nog 3 gezien..

Prisjee91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 19:39

Beterschap Lovecortana!

En verder de meeste fijn gereden lees ik, top! +:)+

Hier in het springen helaas 2 balkjes maar de cross foutloos binnen de tijd!! *\o/*

Sim

Re: SGW Renswoude 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 19:48

Eventingfoto en esveo fotografie waren er ook.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 20:06

Wij zaten in de ochtend bij de dressuur om coupons op te halen, in de middag in het L bij H16 a en b (treintje). Lang niet iedereen is bij ons langs gekomen. De val bij de heg hebben wij zien gebeuren. Paard sprong het hek ipv de heg, ze was op zich niet hard gevallen maar had de hoef van het paard tegen haar gezicht gehad na de val. Maar het viel allemaal mee gelukkig, zover we konden zien.

Prisje net rondje hoor!

marloes_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 20:16

Gefeliciteerd prijswinnaars!

Lovecortana: beterschap. Klinkt als een heftige val.

Mijn rondje ging helaas ook niet goed. Begon al niet fijn door de muziek die zo vreselijk hard stond,vond mijn paard niet echt leuk.
Springen wel fijn foutloos gereden.
Toen de cross in. Ik voelde al dat ze niet zo fijn gefocust was, denk ook door het lange wachten.
Hindernis 4 reed ik express al rustig aan, toch kwam mijn paard nogal groot van de eerste afsprong. Hierdoor schrok ze heel erg van de 2e afsprong, die wel heel snel dichterbij kwam.
Gevolg: ik netjes de afsprong af, paard stond nog op het plateautje.
Op een deuk in de helm na gelukkig niks aan over gehouden.

Goldencore

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 21:08

Saaams schreef:
Goldencore schreef:
Ik heb vandaag met mijn D pony, B tussen de paarden gestart (nummer 11). Springen foutloos, 1 stop op hindernis 4 de afsprong die kent ze nog niet. Verder heel fijn gereden.
Ze heeft geen ijzers dus erg rustig aan gedaan veel bochten in draf en een hele rustige galop daardoor ook een vrij slome tijd :o

Dat vind ik echt knap. Ik heb de hindernissen gezien en vind ze echt enorm pittig. Zijn dezelfde hindernissen er ook voor de ponys? Of organiseert renswoude dat niet? Vond de B hindernissen in Ede veel makkelijker ogen. :oo
Ben jij dan ook met je D pony in de meter gestart met springen ivm winstpunt?

Dankje! Ik ben al L eventing bij de pony's met haar maar omdat ik 18 ben moest ik over naar de paarden. Ik vond het in vergelijking met ede ook wel een pittig parcour, maar ze doet het goed :o volgende week gaan we naar Nuenen.

Lottegold

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 21:33

Ik heb ook een fijn rondje gereden. Wel 2 stops maar ik ben allang heel blij dat we rond zijn gekomen. Hij heeft nou eenmaal niet de bouw van een springpaard dus ik ben echt heel trots op hem.
Ben benieuwd naar de foto's!!
Voor een B cross vond ik m best pittig overigens. Maar ik ben niet de enige geloof ik he :p

odD_Fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 22:29

Hey Allemaal,
Foto's van de B-Paarden staan inmiddels online op www.oddfotografie.nl. L-Paarden volgt later vanavond. Geniet!! {:} {:}

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 06:44

Dat heb je snel gedaan!

Sabertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 08:45

Zo hier weer bijgekomen van een lange, productieve dag gisteren.
Met losrijden voor dressuur was Ruud een beetje mat, dus maar eens even flink aan het werk gezet. Een goede dressuurproef kunnen rijden met 203,5.
Losspringen ging fijn, wel 1x een stop op een oxer, maar daarna weer fijn verder. Het parcours in, meteen hindernis 1 aangetikt maar bleef liggen. Daarna fijn verder en foutloos gebleven.
Er stond een uitdagende cross, maar daar maakte ik me niet zo druk over. Alleen het lijntje van 7 naar 8 gaf me een beetje zorgen, eenmaal in het crosstempo krijg ik 'm wat moeilijker gesloten maar met een krabbel erbij kwamen we er goed door. Verder netjes door de cross heen, zonder aarzelen op precies 5.00 binnen. Door de mooie dressuurscore de 1e plek ook niet meer afgestaan. Zo blij met mijn oude paardje.

Heb helaas wel veel vallen gezien. Hoop dat het goed gaat met iedereen. Sterkte allemaal.

Gefeliciteerd voor iedereen die lekker gereden heeft.

En een knuffel voor iedereen waarbij het minder ging. Op naar de volgende en er weer vol goede moed tegenaan.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 09:39

Met 5 minuten heb je het echt knap gedaan. Er waren er niet veel op of rond de ideale tijd, de meeste hadden aardig wat tijdfouten. Gefeliciteerd met je prijs!

Sabertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 10:39

Dank je Susan. Ik heb vanaf hindernis 16 wel het gas nog even opengegooid anders was ik ook te langzaam, maar ons doel was ook om niet snel binnen te komen. Dus iets rustiger van start dan anders.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 10:44

Ik zat bij hindernis 16, kon mooi het hele veld overzien :j je was niet de enige hoor, waren er meer die daar het gas erop deden.

ramaskri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 17:16

Foto's van B-paarden staan nu online op Eventing Photo. L-paarden volgen :D

Afbeelding

:D

FCSA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-17 22:57

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 09:16

Ha grappig wij staan er ook nog tussen met zijn 3-tjes :D

Maik79

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 11:25

Was er eigenlijk ook een fotograaf aanwezig op zondag? O:)

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 12:19

Ja Eventingphoto :j

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 14:21

Welke fotograaf stond er bij de tafel in het L

ramaskri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 17:39

Danique1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 22:15

Gefeliciteerd met de goede resultaten.
zaten er zondag nog meer fotografen ?

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 08:21

Ja zag op FB dat Joyce Kolfschoten er ook is geweest op de zondag.

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 08:24

Iedereen gefeliciteerd! Mooie resultaten hier!

Jammer dat er geen fotograaf bij hindernis 1,2,3 of 4 stond want ik was zo'n oelewapper om van m'n paard te glijden na de opsprong. Kan mezelf nog niet uitstaan. :roll:

Op naar de volgende cross maar weer.

Sabertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 18:52

Sue, reed jij ergens achteraan in het L? Ik zat toen bij hindernis 6 en zag wel iemand van het paard afglijden bij de opsprong.

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 22:40

Jep! Helaas was ik dat. Totaal onnodig.