Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anne_GTI schreef:Mloui schreef:Wat was de indruk van de cross voor de B paarden? Ik ga morgen verkennen.
Alternatief nemen op 6 tenzij je een ervaren crosspaard hebt en om de baal aanrijden.

PercyLeen schreef:Ik heb net de B paarden verkend. Voor ons een mooie uitdagende cross. Verwacht dat die van mij overal simpel rechtdoor zal gaan. Al vind ik de bulten wel pittig! Ik moet morgen om 14:06 dressuren in ring 2. Is er hier misschien iemand die mij toevallig zou kunnen voorlezen?

Jester_ schreef:Ik wil wellicht morgen wel even komen kijken,
Zou zelf meedoen maar rij het paard niet meer
Iemand even een lijstje met tijdsindelingen van de klasses? Ik neem de camera dan mee dus als jullie tijden van de cross en rugnummers dan willen geven doe ik mijn best! Ik kom wel id middag
Cioccolato schreef:Jester_ schreef:Ik wil wellicht morgen wel even komen kijken,
Iemand even een lijstje met tijdsindelingen van de klasses? Ik neem de camera dan mee dus als jullie tijden van de cross en rugnummers dan willen geven doe ik mijn best! Ik kom wel id middag
Ik start half 1. Nummer 75. Begin van de middag dus al
Jester_ schreef:Ik wil wellicht morgen wel even komen kijken,
annikavolder schreef:Hier wel tevreden.
203 in de dressuur. 1 pechbalkje in springen en 2 weigeringen in de cross. Eentje op een boom bovenop een heuvel. Daar snapte hij niks van. Andere op een dubbel waar ik iets te makkelijk dacht dat ie wel zou gaan maar schoot erlangs
Maar de moeilijkere dingetjes gingen super simpel dus vertrouwen voor ons L debuut in Ede!