Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
liekec schreef:Hallo! Ik kom me even mengen. Ik kom kijken naar SusanH haar man, en een vriendinnetje van mij rijdt mee. Ik neem sowieso m'n camera mee maar als je nou al weet hoe je er uit gaat zien, doe dan even een foto sturen want dan maak ik wat extra foto's van jullie.
Verder mensen nog tips voor mooie/spannende plekken voor foto's en kijken?
Kijk maar of je er nog bent, foto's zijn altijd welkom 
liekec schreef:Ik ben er de hele dagTentamen week is net afgelopen dus wat is dan lekkerder dan genieten van paardensport buiten (en hopelijk in het zonnetje!).
Ik ga je op m'n lijstje zetten.
Startnummer is wel heel handig zo! Starten jullie dan ook echt op volgorde?
(dressuur wel wat door elkaar in verschillende ringen maar dat maakt voor jou niks uit haha)

martinev schreef:Leuk Lieke! En wat een mooie foto's komen er voorbij!
Wij zijn vrijdag startnummer 25 (we mogen weer gezellig na elkaar dressuren zag ik maximiliano!) en we zien er zo uit:
[ [url=m/yYJykd.jpg]Afbeelding[/url] ]
maar volgens mij zat ik gister met jou in de crossles bij de Schalm, of niet?
liekec schreef:Hallo! Ik kom me even mengen. Ik kom kijken naar SusanH haar man, en een vriendinnetje van mij rijdt mee. Ik neem sowieso m'n camera mee maar als je nou al weet hoe je er uit gaat zien, doe dan even een foto sturen want dan maak ik wat extra foto's van jullie.
marshmellow schreef:martinev schreef:Leuk Lieke! En wat een mooie foto's komen er voorbij!
Wij zijn vrijdag startnummer 25 (we mogen weer gezellig na elkaar dressuren zag ik maximiliano!) en we zien er zo uit:
[ [url=m/yYJykd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Even offtopicmaar volgens mij zat ik gister met jou in de crossles bij de Schalm, of niet?