Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
madelene schreef:ik heb ook genoten, en nog een extra hindernis gesprongen onverwachts....na de holle boom lag er een grote plas water, en vanuit het niets sprong hij in een keer fiks omhoog en erover heen...ik hoorde de mensen langs de kant lachen erover.
M_Vainqueur schreef:Wat betreft de hartslag...was de locatie voor veel paarden denk ik niet meewerkend. Ik heb continue een hartslag meter om. En ging voor de cross naar de dierenarts met 60 maar precies toen ik daar stond ging er een paard van start dus hop naar de 80 a 90. Uiteindelijk zakte die weer wat naar gemiddeld 72. Toen ik klaar was ongeveer hetzelfde verhaal, kwam er een paard net vol gas terug naar de finish, voor ik m aanbood 64, maar tijdens meting schoot die weer naar 75. Dus opnieuw 72 gemeten. En dat heeft niks met z'n conditie te maken. Kan me niet voorstellen dat mijn normaal koele kikker de enige is die daar door beïnvloed wordt.
kikkerdril4 schreef:madelene schreef:ik heb ook genoten, en nog een extra hindernis gesprongen onverwachts....na de holle boom lag er een grote plas water, en vanuit het niets sprong hij in een keer fiks omhoog en erover heen...ik hoorde de mensen langs de kant lachen erover.
Haha die van mij deed precies hetzelfde, moest er zelf ook wel om lachen
Sim schreef:Pfff, tijden voor volgende week staan er op. Ik mag voor dag en dauw weg en kan niet tussendoor verkennen wegens te weinig tijd tussen dressuur en springen. En natuurlijk de mensen daar uit de buurt mogen op mooie tijden dressuren. Zet die dan wat vroeger! Echt onbegrijpelijk dat ze daar geen rekening mee houden.
M_Vainqueur schreef:Sim schreef:Pfff, tijden voor volgende week staan er op. Ik mag voor dag en dauw weg en kan niet tussendoor verkennen wegens te weinig tijd tussen dressuur en springen. En natuurlijk de mensen daar uit de buurt mogen op mooie tijden dressuren. Zet die dan wat vroeger! Echt onbegrijpelijk dat ze daar geen rekening mee houden.
Zo balen he! En zo moeilijk is het helemaal niet om daar rekening mee te houden. Maar tegenwoordig zet ik bij opgave van verre wedstrijden het er maar gewoon op:(

texelse schreef:startlijsten maken valt wel mee, het iedereen naar de zin maken valt niet mee.
Misschien staan de leden van de eigen vereniging op een later tijdstip omdat ze met 2 beesten starten? Of omdat ze 's morgens vroeg nog als parkeerwacht ingedeeld staan? Het is meestal onmacht en geen onwil van een secretariaat.
pol013 schreef:Dank je texelse en kikkerdril!
In dit geval is het toevallig heel logisch dat ik als local later moet starten. Ik ben al wéken bezig voor deze cross. Ik moet deze dag ook gewoon voor dag en dauw mijn nest uit, maar dan om de vrijwilligers op hun plek te krijgen. Dan maken we met gemak het klokje rond op deze dag.
Ik kán niet eerder starten, want dan krijgen we de 120 vrijwilligers niet op tijd op de juiste plek.......
Deze opmerkingen schieten mij toch echt even in het verkeerde keelgat.