[SGW] SGW Rekken 2016

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jester_

Re: SGW Rekken 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 20:16

Jaaa gave fotos!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 20:50

Mooie foto's ! Straks ff kijken wat ik ga bestellen.

Weet iemand wie de vrouwelijke fotografe was? (Stond bij mij bij nr 15)

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 21:07

heb al een foto besteld odD-fotos :D

_Charlot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 21:09

wauw super gave foto's.!!

odD_Fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 21:09

Anoniem schreef:
Mooie foto's ! Straks ff kijken wat ik ga bestellen.

Weet iemand wie de vrouwelijke fotografe was? (Stond bij mij bij nr 15)

Dankje!
Geen idee wie er verder nog was. Ik heb verder niemand gespot. Houd in elk geval de Fb van de organisatie even in de gaten. Ze zal zich vast wel even melden.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 21:11

Wim bussink stond bij de dubbel, staan fotos op zijn fb!

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 21:12

Afbeelding

odD_Fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 21:22

xxitsmexx schreef:

Toppie!! *\%/* _/-\o_

_Charlot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 21:44

odD_Fotos schreef:
xxitsmexx schreef:

Toppie!! *\%/* _/-\o_

Same to me!
Super gave foto's! <3

ellentje0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 22:00

Hier ook blij met de fotos!
Lekker foutloos kunnen rijden vandaag en echt genoten. Was super!
Afbeelding
Afbeelding

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 08:27

Ellen we hebben jou zien springen, maar volgens mij zag je ons niet. Gave plaatjes!

Zie net op de uitslagen dat mijn man 5e is geworden met 0,6 strafpunt verschil met nr 4. Ik was gisteravond trouwens wel heel blij met onze houtkachel. Ben weer lekker opgewarmd.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 08:55

SusanH schreef:
Sim: wat gebeurde er nou bij jou vlak voor de finish? Volgens mij zag ik je voorbij komen, en ineens daarna jouw paard maar dan zonder jou erop.

Ik had de actie van de dag..... :){

ik heb wel fijn gereden! Cross ging heerlijk. was echt een leuke cross met in het L paar leuke technische lintjes. Helaas schrok Mijn paard 20 meter voor de finish een ongeluk van een ezel die verdekt opgesteld stond in een weitje aan de rechterkant en draaide zo snel om dat ik er naast lag. Zo balen!! Cross uitgereden maar dus niet gefinished.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 09:02

Jeetje wat balen zeg. Zag je idd op de finish af gaan, en ineens riepen allemaal mensen hoho! En zag ik jou paard hard de andere kant op gaan.

odD_Fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 10:11

Oei, Sim, hopelijk alles goed met jullie?
Moet er stiekem wel om lachen... Hoorde die ezel al een aantal keren heel hard balken. Vroeg me al af waar die stond: dáár dus... :+

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 10:16

Zijn heel veel paarden die de bibbers krijgen van ezeltjes. Maar als het je zelf overkomt terwijl je het niet verwacht, met de finish al in het zicht is het niet grappig.

ellentje0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 10:41

Nee wat grappig niet gezien. Heb wel een stukje van jullie dressuur proef gezien. Was na mijn idee wel netjes.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 10:46

Was het ook. Wel laag gepunt. Maar dat hadden meerderen in ring 2. Zo maf, de hoogsten hadden 206 (zelf gezien, was ook echt goed gereden) maar het verschil met alles daaronder was echt heel groot. Snap niet waar dat verschil dan in gezeten heeft.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 10:50

odD_Fotos schreef:
Oei, Sim, hopelijk alles goed met jullie?
Moet er stiekem wel om lachen... Hoorde die ezel al een aantal keren heel hard balken. Vroeg me al af waar die stond: dáár dus... :+

Hmmm, ik mag eigenlijk niet vallen ivm mijn rug. Ging net weer de goede kant op... gelukkig vangt mijn airjacket een hoop op maar heb nu wel weer meer last... paard heeft niks, die was alleen heel erg geschrokken.
Gelukkig hebben we de foto's nog.... :') (mijn man stond net op dat punt te filmen dus de actie staat goed op beeld).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 10:58

SusanH schreef:
Was het ook. Wel laag gepunt. Maar dat hadden meerderen in ring 2. Zo maf, de hoogsten hadden 206 (zelf gezien, was ook echt goed gereden) maar het verschil met alles daaronder was echt heel groot. Snap niet waar dat verschil dan in gezeten heeft.

Ik was dus niet de enige die vond dat er laag gepunt was (had zelf ook een stuk minder punten dan verwacht).

Vervelend Sim hopelijk heb je niet al te lang last van je rug -O-

Ik zelf heb wel fijn gereden. Na 3 wedstrijden achter elkaar gediskwalificeerd te zijn (2 keer verkeerd parcours 1 keer in de cross, 1 keer in het springen en 1 keer uitgebeld met springen). Heb ik gisteren lekker op safe gereden dus rustig aan en veel alternatieve gepakt. Zodat ik het seizoen toch met een goed gevoel heb kunnen afsluiten :)

Mjoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 14:47

Sim schreef:
SusanH schreef:
Sim: wat gebeurde er nou bij jou vlak voor de finish? Volgens mij zag ik je voorbij komen, en ineens daarna jouw paard maar dan zonder jou erop.

Ik had de actie van de dag..... :){

ik heb wel fijn gereden! Cross ging heerlijk. was echt een leuke cross met in het L paar leuke technische lintjes. Helaas schrok Mijn paard 20 meter voor de finish een ongeluk van een ezel die verdekt opgesteld stond in een weitje aan de rechterkant en draaide zo snel om dat ik er naast lag. Zo balen!! Cross uitgereden maar dus niet gefinished.

Haha, je heb in ieder geval wel fijn alle hindernissen kunnen rijden!
Voor mij was Rekken, kort maar krachtig.

Mijn paard is het hele seizoen super safe geweest, bijna geen weigeringen en ik dacht in Rekken het seizoen nog even fijn af te sluiten en in 2017 eens richting het L te gaan trainen. Nou het was alles behalve dat.. Ik lag er naast bij hindernis 2.. Ik had een perfecte afstand, mooi in een verlicht zitje naar de sprong toe en op het laatst ziet hij iets op/aan de hindernis en draait zo links weg en ik ernaast. Echt zo'n stop dat je ook wel eens hebt als ze op het laatste moment ineens water zien of een gat onder een sprong.. Op het moment dat je naar de grond gaat denk je (ja ik heb een groot paard en tijd om daarover na te denken :+ ); "oliebol, dit is geen training dus ik mag zo gewoon niet verder!" Jammer maar helaas, kan gebeuren op naar het 2017 seizoen!

Gelukkig crossed mijn zusje dit jaar ook voor het eerst en zij 2x een heerlijk foutloos rondje *\o/* , dus we waren nog niet voor niets om half 6 ons bed uit gegaan :)

marloes_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 15:08

Mjoor schreef:
Haha, je heb in ieder geval wel fijn alle hindernissen kunnen rijden!
Voor mij was Rekken, kort maar krachtig.

Mijn paard is het hele seizoen super safe geweest, bijna geen weigeringen en ik dacht in Rekken het seizoen nog even fijn af te sluiten en in 2017 eens richting het L te gaan trainen. Nou het was alles behalve dat.. Ik lag er naast bij hindernis 2.. Ik had een perfecte afstand, mooi in een verlicht zitje naar de sprong toe en op het laatst ziet hij iets op/aan de hindernis en draait zo links weg en ik ernaast. Echt zo'n stop dat je ook wel eens hebt als ze op het laatste moment ineens water zien of een gat onder een sprong.. Op het moment dat je naar de grond gaat denk je (ja ik heb een groot paard en tijd om daarover na te denken :+ ); "oliebol, dit is geen training dus ik mag zo gewoon niet verder!" Jammer maar helaas, kan gebeuren op naar het 2017 seizoen!

Gelukkig crossed mijn zusje dit jaar ook voor het eerst en zij 2x een heerlijk foutloos rondje *\o/* , dus we waren nog niet voor niets om half 6 ons bed uit gegaan :)

Pff ik had gewoon precies hetzelfde Mjoor.
Mijn seizoen is juist niet helemaal fijn gegaan. Ben nog van het L naar het B gegaan om fijn af te sluiten.
Maar lag er ook naast bij hi 2. Ook perfecte afstand alles, dat is juist zo banketstaaf. Zou niet weten wat ik verkeerd gereden zou hebben, maar m'n paard vloog ineens naar rechts. Ook einde cross.
Haha dat jij nog tijd hebt trouwens om na te denken tijdens het vallen. Die van mij is klein en vlug, dus sta er al naast voor ik er erg in heb. Zat er ook zo weer op gelukkig.
Jij er nog iets aan over gehouden.

Voor de rest, fijn dat jullie wel fijn gereden hebben. Er stond ook een leuke cross.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 15:31

Volgende keer dus netjes terugzitten :D

Wel pech bij beide. jammer om zo af te sluiten!

Mjoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 15:40

Jester_ schreef:

Haha, voor de sprong ga ik ook wel even zitten ;). Had in dit geval niet veel uitgemaakt. Hij trok echt op de hindernis aan en op het laatst bedacht hij zich toch :)

Oh echt Marloes, wat balen zeg! Ik heb er op wat spierpijn na (en een deuk in mijn ego) niks aan overgehouden. Jij?

marloes_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 16:43

Mjoor schreef:
Jester_ schreef:

Haha, voor de sprong ga ik ook wel even zitten ;). Had in dit geval niet veel uitgemaakt. Hij trok echt op de hindernis aan en op het laatst bedacht hij zich toch :)

Oh echt Marloes, wat balen zeg! Ik heb er op wat spierpijn na (en een deuk in mijn ego) niks aan overgehouden. Jij?

Haha het lijkt wel of je mijn verhaal typt. Hier ook echt wel teruggezeten.
Gelukkig heb je er niks aan overgehouden. Ikzelf ook niet gelukkig.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 20:04

Oh Marloes wat balen zeg. Dat je het ook alsnog niet fijn hebt kunnen afsluiten.
Ik zag idd bij de foto's van Odd jou voorbij komen dat ik dacht? Huh Marloes whats happend.
Balen zeg! Gelukkig heb je er zelf niet veel aan over gehouden.

Hihi Sim ik moest om je uitleg wel even lachen, ben benieuwd naar je filmpje :P maar ook voor jou natuurlijk balen dat je het net overkomt voor de finish ipv er na.