Sgw ysselsteyn

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xSanneE_98

Berichten: 971
Geregistreerd: 26-06-09
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 07:15

Succes vandaag!

Ik heb zo goed als alle combinaties van de B paarden in de springring op de foto. Dus, stuur me even een bericht met je startnummer!

Vandaag ben ik ook aanwezig als hindernisjury. zal proberen ook nog te fotograferen!

Zamero

Berichten: 2326
Geregistreerd: 04-09-03
Woonplaats: Katwijk

Re: Sgw ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 09:37

Iedereen succes vandaag!!

Niet voor niets zo vroeg mijn bed uitgekomen.
Ik moest om 4 uur mijn bed uit om om half 5 mijn dame klaar te maken en half 6 vertrekken richting ysselsteyn.

Hoe trots kan je wezen, wat deed ze weer haar best!
Dit was haar 2de cross officieel tussen de B paarden met mijn haflinger
We waren startnummer 28

Dressuur netjes als 4de geƫindigd van de met 41 strafpunten

Springen foutloos daarna hartslag van 52.

Cross vond mijn dame eerst echt spannen dus ging wat op de rem lopen , maar daarna ga ze de smaak te pakken.
Bij het water heb ik voor de inloop gekozen en er rustig naar toe gegaan en dit ging prima!
Maar ook de cross foutloos (wel 5 minuten door de tijd die we genomen hadden) met daarna een hartslag van 32
Nu nog wachten op mijn stijlpunten.
Als deze voldoende zijn heb ik als het goed is 2 winst !!

reneemontana
Berichten: 260
Geregistreerd: 18-11-08
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 09:43

Wat knap zamero!! Was hindernisjury gisteren en heb je voorbij zien gaan! Zat bij hindernis 7 en het zag er echt vloeiend uit!! Heb vroeger ook een haflinger gehad en weet dat het beestjes zijn met een eigenwil;) vondt het echt knap hoe soepel en makkelijk het er uit zag daar!!! Complimenten!

En heel veel succes voor iedereen die vandaag moet!!! Grond kan heel veel regen hebben;) heb er altijd getraind en op sommige stukken vond ik het nu erg droog.

esje01

Berichten: 4910
Geregistreerd: 09-10-06
Woonplaats: op een uniek plekje in Brabant

Re: Sgw ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 12:51

Dressuur is altijd een struikelblok.
Maar paard sprong top en had een vloeiende en fijn cross rondje.
Erg tevreden over het debuut in de klasse L.

marielle123

Berichten: 628
Geregistreerd: 18-12-06
Woonplaats: noord-brabant

Re: Sgw ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 13:14

Dressuur ook mijn probleem. Gelukkig door naar de cross :D
Foutloos gesprongen en foutloos door de cross. Ging echt heel fijn.

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Re: Sgw ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-16 13:50

Hier heel erg teleurgesteld. Voor ons een goede dressuur gereden en een foutloze springronde alleen in de cross stopte ze 3x op hindernis 8... 1e keer dat we onze cross niet uit hebben kunnen rijden en baal dus heel erg

ulaantje

Berichten: 764
Geregistreerd: 17-09-08

Re: Sgw ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 14:41

Super netjes essje en marielle.
Wat zonde kikkerdril, Snap dat je dan baalt.

Hier heel tevreden. Dressuur redelijk, toch nog 199 punten en springen en cross foutloos. Cross weer een hele fijne ronde. En hiermee een 5e plek :)

marielle123

Berichten: 628
Geregistreerd: 18-12-06
Woonplaats: noord-brabant

Re: Sgw ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 15:20

Gefeliciteerd Ulaantje

Anoniem

Re: Sgw ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 15:58

Voor mij ook geen fantastische cross. Dressuur was goed, foutloos springen en 3 weigeringen in de cross. Vond hem voor het L ook wel pittig staan.
Wel een goed gevoel er aan over gehouden. Omdat ze na iedere weigering de 2 poging wel sprong

AnoukvW
Berichten: 1964
Geregistreerd: 02-03-06

Re: Sgw ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 16:29

Hier ook tevreden! Dressuur zag die de hertjes die achter de ring liepen dus niet helemaal bij de les maar springen en cross foutloos en 3e! Niet voor niks zo vroeg op!
Welke fotografen waren er?

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34835
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 16:52

Mijn man had net geen prijs. Helaas met dressuur 1 keer de verkeerde kant op gereden. Springen 1 balk. Had hij 1 van beiden niet gedaan en/of gehad had hij net in de prijzen gereden. Maar ja dat is als. Hij was tevreden. Cross simpel foutloos. Dat was het belangrijkste :D

Anoniem

Re: Sgw ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 17:06

heeft iemand toevallig een uitslagen lijst van ring 9? (foto?)

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34835
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 17:51

Nee maar aangezien de uitslagen van zaterdag nu al op startlijsten staan verwacht ik de uitslag van zondag er ook heel snel op :j

Firebug

Berichten: 1303
Geregistreerd: 17-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 18:00

Ah wat jammer kikkerdril, heb ik je geen geluk gebracht. Ik zat namelijk bij hindernis 8, en 14 voor het M paarden. Vond hem er ook flink uitzien, maar gelukkig hadden de meesten er weinig problemen mee.
Heb een leuke dag gehad!

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-16 18:17

nadjajump schreef:
Ah wat jammer kikkerdril, heb ik je geen geluk gebracht. Ik zat namelijk bij hindernis 8, en 14 voor het M paarden. Vond hem er ook flink uitzien, maar gelukkig hadden de meesten er weinig problemen mee.
Heb een leuke dag gehad!

Bedoelde hindernis 6 dus heb net je geluk gemist helaas! Zaten inderdaad flinke sprongen tussen maar mijn trainer was er ook en die zei al: staat niks tussen wat je paard niet kan. Helaas zat er toch even iets anders tussen de oren

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Re: Sgw ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-16 18:18

Gefeliciteerd voor de anderen met goede resultaten :)

AnoukvW
Berichten: 1964
Geregistreerd: 02-03-06

Re: Sgw ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 18:40

Afbeelding

amies100

Berichten: 2050
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 18:49

nadjajump schreef:
Ah wat jammer kikkerdril, heb ik je geen geluk gebracht. Ik zat namelijk bij hindernis 8, en 14 voor het M paarden. Vond hem er ook flink uitzien, maar gelukkig hadden de meesten er weinig problemen mee.
Heb een leuke dag gehad!


O haha jij bent degene die omriep: nummer foutloos door 8..... Uhhhh na 1 weigering

nicootjuh

Berichten: 146
Geregistreerd: 14-02-12
Woonplaats: Oploo

Re: Sgw ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 18:57

super allemaal en volgende keer meer succes voor de tegenvallers!

Ik zat vandaag bij hindernis 11 (van de L) en heb heel wat wisselende beelden gezien... sommige super en een makkie..andere hadden toch wat ruk en pluk werk nodig, en een braaf paard die het voor ze oploste.....
susan en nini roosje het zag er goed uit (odd fotografie heeft mij gezelschap gehouden, en de foto's zagen er goed uit)


en kris jemig wat een drama voor jouw en je paardje. Liep op dat moment ff rondje M cross en stond bij 10 en hoorde via de porto wat er gebeurde :=
Heel veel beterschap met je paardje en met jezelf maar dat viel volgens mij allemaal wel mee zoals ik begreep :(:)

Firebug

Berichten: 1303
Geregistreerd: 17-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 19:11

amies100 schreef:
nadjajump schreef:
Ah wat jammer kikkerdril, heb ik je geen geluk gebracht. Ik zat namelijk bij hindernis 8, en 14 voor het M paarden. Vond hem er ook flink uitzien, maar gelukkig hadden de meesten er weinig problemen mee.
Heb een leuke dag gehad!


O haha jij bent degene die omriep: nummer foutloos door 8..... Uhhhh na 1 weigering


Haha nee dat was mijn vriendin die inderdaad zei dat ze foutloos was, waarop ik haar eraan herinnerde dat ze toch echt een weigering had :D . Ik heb het wijselijk bij fluiten en opschrijven gehouden :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 19:21

nicootjuh schreef:
super allemaal en volgende keer meer succes voor de tegenvallers!

Ik zat vandaag bij hindernis 11 (van de L) en heb heel wat wisselende beelden gezien... sommige super en een makkie..andere hadden toch wat ruk en pluk werk nodig, en een braaf paard die het voor ze oploste.....
susan en nini roosje het zag er goed uit (odd fotografie heeft mij gezelschap gehouden, en de foto's zagen er goed uit)


en kris jemig wat een drama voor jouw en je paardje. Liep op dat moment ff rondje M cross en stond bij 10 en hoorde via de porto wat er gebeurde :=
Heel veel beterschap met je paardje en met jezelf maar dat viel volgens mij allemaal wel mee zoals ik begreep :(:)


Haha, Gelukkig wel leuke foto's :P
Helaas toch 4 weigeringen geteld. Zat al te twijfelen of het er 3 of 4 waren. Maarja volgende keer beter.

amies100

Berichten: 2050
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Deurne

Re: Sgw ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 19:29

Hoe is het met het paard dat gewond is geraakt op 6 vanmiddag? Sneu voor het paard zeg:-(

xSanneE_98

Berichten: 971
Geregistreerd: 26-06-09
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 19:31

Ook vandaag weer foto's gemaakt. Stuur dus je startnummer gerust door!

Wat was er gebeurt bij hindernis 6 in het M? Was hindernisjury bij 19, maar de cross werd aardige tijd stilgelegd en op mijn porto werd haast gesmeekt om een dierenarts. Hopelijk niks ernstigs?!

nicootjuh

Berichten: 146
Geregistreerd: 14-02-12
Woonplaats: Oploo

Re: Sgw ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 19:40

dat was volgens de startlijst paard van kris....

ik heb het wel gehoord, maar denk dat ze het beter zelf moet vertellen...
Voor zover ik begreep komt het allemaal wel weer goed, maar heeft even tijd nodig....

odD_Fotos

Berichten: 506
Geregistreerd: 22-03-15
Woonplaats: Roggel

Re: Sgw ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 19:45

Het was gezellig bij jullie Nicootjuh!! :) Je hebt me aardig van mijn "werk" gehouden... ;)
Foto's van dag 2 inmiddels online op www.oddfotografie.nl