Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_lotteeee schreef:iemand foto's van mijn geweldige val in de waterbak ?![]()
Hij sprong alles super, heerlijk tempo, alle hoge hindernissen.
Hij struikelde in de waterbak en toen gingen we onderuit helaas
tot aan de boot verder alles hoog gesprongen. Boot na twee weigeringen laag gedaan. Kreeg het idee dat ie wat moe werd. Ook een stop op de trakhener, wel hoog gedaan. Waterbak liep hij braaf in.
. Hij bleef met een beentje hangen en ik landde voor het zadel haha. Zal er vast komisch uit gezien hebben. Heb me maar laten zakken en even opnieuw gedaan haha. Koekeroekus schreef:Elitedeux schreef:Ik ging ook foutloos, totdat iemand voor mij in de weg stond bij de waterbak. Ze ging aan de kant maar ze ging gelijk achter mij aan. Schimmel sprong over de omheining van de waterbak omhoog
En toen?

Elitedeux schreef:DewiFoto schreef:Jouw heb ik wel over de omheining zien vliegen ja!
Het was een behoorlijke sprong! Dus alleen maar knap dat jullie er heelhuids overheen zijn gegaan.
Ja zeker een behoorlijke! Ben blij dat het goed is afgelopen. Paard was wel even over de zeik.
dacht paard wat in de weg stond haha
met t team zelfs 2e dachten zelf dat we dr niet bijzaten omdat we iets over de tijd zaten en n weigering hadden.. dus dat is balen anders hadden we even gewacht haha