Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
blij mee! Nu alles maar dan ook alles in de wasmachine gooien. Gatver wat een modder hebben we meegenomen:( 
Super foutloos aan de finish gekomen. maximiliano schreef:Wat jammer zeg Suzan! Liep ik met jullie dan de cross vrijdag?? Liep steeds met een man en vrouw op en die man had het ook over de greppels.
Anouk, toppertjes!!
Wat leuk Bonny!! Wij reden samen in, groen/navy set met nr 47. Gefeliciteerd!
Wat balen zeg Donna! Hoorde indd al over een sleutelbeenbreuk. Heel veel beterschap!!
Bij nr. 13 dacht ik nog BEEN en terugzitten. Sprong zelf ging goed, maar werd op de sprong gelanceerd en m'n paard moest daarna even wat beter naar het water kijken, dus kwam voor het zadel te zitten. Gelukkig weer in het zadel gewurmd en de cross fijn uit kunnen rijden.
Bij de waterbak stond er helaas een man voor mijn hindernis en na heel wat roepen ging hij op het laatste moment opzij... Ik en paard natuurlijk uit concentratie en dat leverde dus ook een weigering op en we waren nogal uit ons ritme. Uiteindelijk ging ze wel maar was mijn beugel verloren en was net blij dat ze weer in een goed ritme zat dus de rest van de cross met 1 beugel gereden omdat ik hem niet meer aan kreeg