Goed georganiseerde wedstrijd. Ook leuk om de eventing gids te winnen, die wou ik net aanschaffen
Ook een foto van odD fotografie besteld waar ik heel erg blij mee ben
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cioccolato schreef:Ik starte gister in de L paarden ring 6. Vond het best een pittige cross. Lastige combinaties en daarbij verkend op M hoogte, dat vertekend sommige sprongen ook. Lekker zenuwachtig dus. Dressuur netjes 198, springen foutloos en de cross pakte ze super aan. Foutloos en netjes binnen de tijd. 1e prijs mee genomen.
Goed georganiseerde wedstrijd. Ook leuk om de eventing gids te winnen, die wou ik net aanschaffen![]()
Ook een foto van odD fotografie besteld waar ik heel erg blij mee ben

, ze moest bij elke hindernis eerst even kijken want 10 meter er voor liep ze al met piepende neusgaten, achja, zo zijn we toch nog tot hindernis 4 gekomen, het begin is er 
gr_roos schreef:Ik vond het wel mee vallen hoe zwaar de B cross was. Niveau moet omhoog in de crossen en daar sloot deze cross goed bij aan.
Tim Lips heeft gezegd dat het een pittige cross was, zeker voor zijn onervaren paarden, maar nergens stond dat het oneerlijk was.
lora22 schreef:Hoi!
Ik ben zaterdag geweest om te fotograveren, tussen half 2 en kwart over 5. Misschien kunnen de mensen die zaterdag gestart zijn hun nummers even door geven, dan kan ik kijken of ik foto's heb en die naar je door sturen.