Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en onze cross met 3 weigeringen uitgereden. Het doel was dressuur 175 of hoger, dus redelijk in de buurt. Ik wilde het springparcours zonder weigeringen, helaas niet helemaal gelukt, liet hem zelf toch net te veel lopen en de cross wilde ik uitrijden. Dus ben zeker tevreden, even erbij bedenkende dat ik met een D pony reed, dus voor hem een M parcours wat ook voor het NK pony's stond. Dus zeker tevreden voor ons debuut. Op naar Diepenheim
DmNqUe schreef:Ik ben vandaag ook aanwezig geweest maar om te fotograferen! wat een fantastische combinaties zijn er voorbij gekomen! Ook morgen ben ik weer aanwezig, dus als er mensen mee doen hoor graag startnummers haha, dan vink ik dit aan op de startlijsten die ik heb uitgeprint!
[ Afbeelding ] [ Afbeelding ]

leentje34 schreef:Na een eerste plaatst met dressuur (208 in ring 3) en een foutloos springrondje gingen we vol goede moed de cross is..helaas sprong ze flink naar links weg voor hindernis 1! Terug kunnen zetten, gesprongen en verder een foutloze cross maar helaas werd deze als weigering gerekend Ik hoorde het al en gezien de vele valpartijen voor me maar rustig aan gereden. Erg jammer..
Equigeniek ik was nr 85, komen je foto's op fb aangezien je site niet meer online is? Ik heb verder dan odd foto's gezien, iemand nog andere fotografen gezien?
Ik heb meegereden in de B paarden en het ging zoo lekker!! Ze pakte fijn aan, alleen wel heel veel moeite gedaan om haar steeds terug te nemen want t liefst racet ze in een stuk door naar de finish waardoor we vaak te snel binnen zijn, dit keer niet te snel binnen, maar zelfs een enkele sec ove de tijd
haha.
Wát een heerlijke dag hadden wij vandaag, zo van genoten!! Die bog smile kreeg ik niet meer van mijn gezicht!
Echt een super sfeertje. Ik had namelijk niemand die met mij mee kon en dan merk je extra hoe fijn dit is
haha geweldig! "Deze moet ook"
Ik zou zelf niet zo kort gedraaid hebben na 6, het scheen daar nogal glad te zijn.
Ja klopt, de laatste twee weigeringen waren echt mijn eigen fout, maarja het was ons L debuut dus er valt nog zat te leren. Ik was sochtens nog even langs 6 gelopen en toen was de grond goed dus vandaar dat ik besloot kort te draaien, ook in de hoop iets de rem erop te krijgen want pony lief was iets wat enthousiast
beetje slordig..