Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cioccolato schreef:Leuk! Ga de site in de gaten houden, stond er nog niet tussrn haha!

. Wij zijn superblij want hij is normaal de eerste die net geen prijs heeft. Dit is de eerste keer dat hij in de SGW een prijsje heeft
.
natuurlijk te lang geprobeerd vast te houden. Op zich ben ik niet hard gevallen, maar mijn schouder is wel erg pijnlijk. Paard draafde rustig weg, en het meisje waar ik mee was kon hem zo vangen toen ze er achter aan draafde. Daarna is mijn man er nog even op gegaan. Zelfs die zei dat hij hem erg druk vond, hij heeft het iig alleen bij stappen gehouden. Als ik ooit weer naar het strand ga ga ik wel als het echt laag water is.

AnoukvW schreef:Ik heb op zondag het B en NHK gewonnen!
Vond het een leuke en zeker super georganiseerde wedstrijd!
Vroeg me alleen af, ik dacht dat er ook een fotograaf stond bij de picknicktafel, iemand een idee wie?

Dressuur is helaas niet mijn talent, springen foutloos en cross (inclusief toeristische route...) binnen de tijd. Nog een 5e prijs mogen ophalen
Super dat de prijsuitreiking zo rap werd gedaan!
had het gevoel dat er wel goed gekeken en beoordeeld werd
Nouja de vorige keer heb ik me ook verbaasd. 'Geen verlichte zit getoond' bij een greppel. ik vraag me echt af op hoe sommige jury's redeneren, vandaar dat ik graag betreffende jury vragen hoe ik nou een hoger cijfer kan krijgen. Helaas was de jury meteen vertrekken waardoor het niet mogelijk was.