[SGW] SGW Etten-Leur 6 april & 12 april

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 20:35

Ik neem nog niet eens een zweep mee naar de cross :D
Gelukkig trekt hij goed aan, en als hij twijfeld dan hoef ik hem maar iets op te sluiten en zeg "kom maar"
Hij heeft veel vertrouwen :o
Laatst bijgewerkt door CalvinenGino op 06-04-15 20:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 20:36

Mijn dochter was in het L nr. 20 met haar schimmel. 191 in het Z maar daar zijn denk ik minder foto's van.

Wij kijken terug op een geslaagde dag. Frieda haar eerste winstpunt in het L terwijl ze pas voor de tweede keer SGW reed en Daimler 2 winstpunten in het Z. Die deed het echt helemaal super, fijn paard!

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 20:37

@ spruitje12: is heel veel oefenen. Was voor mij lang geleden dat spring fotos had gemaakt en ook niet alles is gelukt.
@ Robin: ik oordeel er verder ook niet over. Ieder paard is weer anders.
@ kyrkelover: graag gedaan.

De rest van mij foto's zullen binnenkort pas verschijnen. Eerst wedstrijd van gisteren die nog moet afmaken.
Maar als iemand als foto wilt zoek die er tussen uit. Bijna van elke deelnemer wel meerdere foto's maar dan is meer landing foto's die zijn nooit super.

Robin_RikkieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 20:37

CalvinenGino schreef:
Ik neem nog niet eens een zweep mee naar de cross :+
Gelukkig trekt hij goed aan, en als hij twijfeld dan hoef ik hem maar iets op te sluiten en zeg "kom maar"
Hij heeft veel vertrouwen :o

Dat is natuurlijk helemaal fijn! :D

Sabertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 20:39

Gefeliciteerd Iris!

Ik had ook een fijne dag. Helaas voor dressuur 1 1/4 uur er op gezeten, wel veel gestapt. De ring was gewoon niet te doen, maar paardje bleef er lekker door ploegen gelukkig. Springen kreeg ik naar hindernis 2 niet genoeg ritme uit de blubber, dus daar een balk. Toen even bij gepikt en ging hij huizenhoog over 3 en volle gas naar 4, daar dus ook nog een balkje.
Cross vanaf hindernis 1 heerlijk gevoel. 7acb ging niet heel soepel, en 15b ging met geluk goed. Heel blij simpel het water in. 3 seconde buiten optimaal binnen, dus heel erg tevreden naar huis.
Na dressuur 4, helaas door de balkjes gezakt naar een 8e plaats, net geen prijs meer.

Waar komen alle foto's van iedereen te staan?

Robin_RikkieJarig

Re: SGW Etten-Leur 6 april & 12 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 20:41

De mijne komen hier op te staan http://rikarofotografie-evenementen.weebly.com/
Maar pas als ik ze allemaal af heb!
Je kan ook mijn facebook liken en dan kun je het ook even volgen wanneer ze er op staan (al zal ik het ook wel hier zetten). Facebook staat in mijn onderschrift!

xMaika

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 20:47

Voor fotografen: startnummer 112 :) Zwart paard - felblauw met beetje bruin dekje en oornetje en ik rijd zelf in donkerblauw/wit.

Hoe dan ook, ik heb een hele fijne dag gehad. We zijn in het M gestart voor het BK. Dressuur kon beter, hij liep een beetje te diep en de grond was natuurlijk bagger. Gelukkig had iedereen daar last van. Maar toch nog 7de na de dressuur en heel dicht achter mijn voorgangers. Springen niet zo fijn, hij was wat sterk en daardoor kreeg ik m niet goed voor hindernis 2, dus helaas een balkje.
Cross was wel echt super: foutloos, nergens problemen en royaal binnen de tijd :D :D

Uiteindelijk 5e geworden. *\o/*
Laatst bijgewerkt door xMaika op 06-04-15 20:48, in het totaal 1 keer bewerkt

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 20:47

Percy schreef:
Mijn dochter was in het L nr. 20 met haar schimmel. 191 in het Z maar daar zijn denk ik minder foto's van.

Wij kijken terug op een geslaagde dag. Frieda haar eerste winstpunt in het L terwijl ze pas voor de tweede keer SGW reed en Daimler 2 winstpunten in het Z. Die deed het echt helemaal super, fijn paard!

Afbeelding
Afbeelding

odD_Fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 20:51

Weer genoten van een dagje fotograferen op Eventing Etten-Leur. {:}
Eerste serie foto's op http://www.oddfotografie.nl staan online! rest volgt snel!!
/3 /3 /3 /3 /3
Groetjes,

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 20:57

xMaika schreef:
Voor fotografen: startnummer 112 :) Zwart paard - felblauw met beetje bruin dekje en oornetje en ik rijd zelf in donkerblauw/wit.

Hoe dan ook, ik heb een hele fijne dag gehad. We zijn in het M gestart voor het BK. Dressuur kon beter, hij liep een beetje te diep en de grond was natuurlijk bagger. Gelukkig had iedereen daar last van. Maar toch nog 7de na de dressuur en heel dicht achter mijn voorgangers. Springen niet zo fijn, hij was wat sterk en daardoor kreeg ik m niet goed voor hindernis 2, dus helaas een balkje.
Cross was wel echt super: foutloos, nergens problemen en royaal binnen de tijd :D :D

Uiteindelijk 5e geworden. *\o/*

Afbeelding

wilma13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 20:58

Wie heeft er foto's gemaakt van de wedstrijd vandaag in Etten Leur, van Wendy van Impelen, nr 63 Ring 3 Paarden L.

Ze heeft een Rose/ Lila bodyprotector aan, en paard is donker bruin van kleur.

dressuur 208 pnt

Springen 2 balken

Cross foutloos , net buiten de tijd, maar een mooie 5e plaats.

Op naar SGW Noord Limburg. ( Castenray)
Zaterdag L SGW

xMaika

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 21:06

Hele gave foto happyhorse! Paardie staat er goed op :D
Jammer dat ik er zelf een beetje raar op zit hihi :')

Heb je toevallig ook foto's van een vriendin van me? ze had nr 13 & 100 :)
Laatst bijgewerkt door xMaika op 06-04-15 21:11, in het totaal 1 keer bewerkt

xWouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 21:08

xWouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 21:38

CalvinenGino schreef:
jep dat ben ik... Klassieke fout, voorover zitten en Warempel sprong groot in!
Ging allemaal heel snel, maar hop in galop terug in het zadel en Warempel wist dat de 3-piano voor hem was :D TOP KNOL!!!!

Ben wel benieuwd naar die foto :+

Die vriendin ben ik ! Zal de foto morgen plaatsen!

maxxlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 21:48

Hoe laat start de B pony"s volgende week. Weet iemand dat?

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 21:49

Morgen avond komen de starttijden online.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 21:54

happyhorse schreef:
Percy schreef:

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Oh, super, bedankt Happyhorse! Gave foto's :j

RF_Pictures

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-15 21:54

xWouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 08:59

Afbeelding

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 10:21

WAAAAUUW! Dat ging echt net goed!!!

mag ik hem gebruiken voor FB :o

xWouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 10:32

CalvinenGino schreef:
WAAAAUUW! Dat ging echt net goed!!!

mag ik hem gebruiken voor FB :o

Ja natuurlijk mag dat! Heb er nog een paar van jou, maar die zie je wel verschijnen.

Robin_RikkieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 10:34

Woah, gave foto Shirley!! :D

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 10:45

oh, ben ook zo benieuwd. Nr 31. Bruine met flinke bles. Blauwe rijbroek en witte mouwen.

wilma13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 11:03

xWouter schreef:

Oh, wat een super gave actie foto :9

Wacht met spanning af, naar de andere foto's.

Alvast super bedankt voor het nemen van deze prachtige foto's.

(Ook naar nr 63 , met rose/ lila body protector )

HuleneJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 12:37

Bij mij begon de dag niet echt best. Toen ik de cross aan het lopen was belde ze op dat Pride over de stang zat. Snel erheen en op dat moment vloog ie voor de 2e keer erover. Snel de panieksluiting eruit gedraaid en paard verlost. Blijkbaar was ie in paniek geraakt toen het buurpaard aan zijn trailer was gaan hangen. Gelukkig iemand kunnen vinden die in de tijd dat ik de cross liep met m'n paard wou rondstappen. Weer op de trailer zetten had 0 zin aangezien hij nog steeds van de waps was. Daarna dressuren, normaal een sterk punt van ons. Maar door de modder kon ie niet laten zien wat ie normaal laat zien en stonden we 11e. Gelukkig ging het springen wel goed en mooi foutloos binnen de tijd. Ook de cross liep erg fijn (op hindernis 1 na, daar gingen we ongeveer dwars doorheen omdat ie eigenlijk terug wou naar de andere paarden en meer daar op zat te letten dan op de hindernis. Gelukkig was dat een stobalenhindernis dus kon wat leien), vanaf 2 liep het lekker :D kwamen mooi foutloos rond met 1 tijdfout. Dat kwam omdat ik de klok 10 sec te ver had ingesteld dus laatste stukje hield ik iets in om dichter bij de optimale tijd te komen. Beetje dom dus! Uiteindelijk mooi 4e geworden! We deden mee voor het BK en omdat er bij de beste 6 zaten mogen we dus ook op het NK in Ysselsteyn starten! :D :D we waren nr 57 in de klasse L.