Gelukkig trekt hij goed aan, en als hij twijfeld dan hoef ik hem maar iets op te sluiten en zeg "kom maar"
Hij heeft veel vertrouwen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zwart paard - felblauw met beetje bruin dekje en oornetje en ik rijd zelf in donkerblauw/wit.

Percy schreef:Mijn dochter was in het L nr. 20 met haar schimmel. 191 in het Z maar daar zijn denk ik minder foto's van.
Wij kijken terug op een geslaagde dag. Frieda haar eerste winstpunt in het L terwijl ze pas voor de tweede keer SGW reed en Daimler 2 winstpunten in het Z. Die deed het echt helemaal super, fijn paard!

xMaika schreef:Voor fotografen: startnummer 112Zwart paard - felblauw met beetje bruin dekje en oornetje en ik rijd zelf in donkerblauw/wit.
Hoe dan ook, ik heb een hele fijne dag gehad. We zijn in het M gestart voor het BK. Dressuur kon beter, hij liep een beetje te diep en de grond was natuurlijk bagger. Gelukkig had iedereen daar last van. Maar toch nog 7de na de dressuur en heel dicht achter mijn voorgangers. Springen niet zo fijn, hij was wat sterk en daardoor kreeg ik m niet goed voor hindernis 2, dus helaas een balkje.
Cross was wel echt super: foutloos, nergens problemen en royaal binnen de tijd![]()
Uiteindelijk 5e geworden.
CalvinenGino schreef:jep dat ben ik... Klassieke fout, voorover zitten en Warempel sprong groot in!
Ging allemaal heel snel, maar hop in galop terug in het zadel en Warempel wist dat de 3-piano voor hem wasTOP KNOL!!!!
Ben wel benieuwd naar die foto
happyhorse schreef:Percy schreef:Mijn dochter was in het L nr. 20 met haar schimmel. 191 in het Z maar daar zijn denk ik minder foto's van.
Wij kijken terug op een geslaagde dag. Frieda haar eerste winstpunt in het L terwijl ze pas voor de tweede keer SGW reed en Daimler 2 winstpunten in het Z. Die deed het echt helemaal super, fijn paard!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
xWouter schreef:[ Afbeelding ]
kwamen mooi foutloos rond met 1 tijdfout. Dat kwam omdat ik de klok 10 sec te ver had ingesteld dus laatste stukje hield ik iets in om dichter bij de optimale tijd te komen. Beetje dom dus! Uiteindelijk mooi 4e geworden! We deden mee voor het BK en omdat er bij de beste 6 zaten mogen we dus ook op het NK in Ysselsteyn starten!
we waren nr 57 in de klasse L.