Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Door de super goede begeleiding van Alice bij het losspringen en start van de cross gingen we met veel meer vertrouwen de cross in. En wat deed ze het toch weer geweldig!! Waar heb ik mij zorgen over gemaakt dacht ik! Mijn merrie brengt mij naar de overkant!! Nu kwamen onderweg bijna de tranen van geluk! Dat we niet in één keer de waterbak in gingen maakt mij helemaal niets uit. Onze eerste winstpunt is binnen en we zijn nu officieel L geklasseerd! Wat een dag.. Maar ik ben helemaal happy! _Elke schreef:Gefeliciteerd! Top joh!!
Ik ben weer thuis van mijn L debuut.. en ik kan je zeggen. De emoties vlogen om de oren haha
Eerst die dressuurproef waarbij papa en ik elkaar even niet begrepen waar we nou allebei heen moesten. Pap liep met mijn rug nummer bij het springen en ik moest al de ring in. Stress dus, zonder losrijden toch nog 184 punten bij elkaar gereden. Toen kwamen de tranen van de zenuwen. 'Ik durf niet meer, het is te moeilijk, ik kan het niet, ze gaat vast overal stoppen.. ' m'n vader was er gelukkig weer om mij weer even tot bedaren te krijgen.![]()
Tijdens het springen toch nog wel beetje met m'n kop bij het crossen. Helaas 8 strafpunten maar geeft niet, we mogen doorDoor de super goede begeleiding van Alice bij het losspringen en start van de cross gingen we met veel meer vertrouwen de cross in. En wat deed ze het toch weer geweldig!! Waar heb ik mij zorgen over gemaakt dacht ik! Mijn merrie brengt mij naar de overkant!! Nu kwamen onderweg bijna de tranen van geluk! Dat we niet in één keer de waterbak in gingen maakt mij helemaal niets uit. Onze eerste winstpunt is binnen en we zijn nu officieel L geklasseerd! Wat een dag.. Maar ik ben
helemaal happy!
_Elke schreef:Gefeliciteerd! Top joh!!
Ik ben weer thuis van mijn L debuut.. en ik kan je zeggen. De emoties vlogen om de oren haha
Eerst die dressuurproef waarbij papa en ik elkaar even niet begrepen waar we nou allebei heen moesten. Pap liep met mijn rug nummer bij het springen en ik moest al de ring in. Stress dus, zonder losrijden toch nog 184 punten bij elkaar gereden. Toen kwamen de tranen van de zenuwen. 'Ik durf niet meer, het is te moeilijk, ik kan het niet, ze gaat vast overal stoppen.. ' m'n vader was er gelukkig weer om mij weer even tot bedaren te krijgen.![]()
Tijdens het springen toch nog wel beetje met m'n kop bij het crossen. Helaas 8 strafpunten maar geeft niet, we mogen doorDoor de super goede begeleiding van Alice bij het losspringen en start van de cross gingen we met veel meer vertrouwen de cross in. En wat deed ze het toch weer geweldig!! Waar heb ik mij zorgen over gemaakt dacht ik! Mijn merrie brengt mij naar de overkant!! Nu kwamen onderweg bijna de tranen van geluk! Dat we niet in één keer de waterbak in gingen maakt mij helemaal niets uit. Onze eerste winstpunt is binnen en we zijn nu officieel L geklasseerd! Wat een dag.. Maar ik ben helemaal happy!

mistid schreef:Top Joyce!
Goed gedaan Elke! Dramaqueen![]()
Hier ook tevreden. Foutloos gesprongen, foutloos gecrosst (na het water wel even stilgezet anders waren we veel te vroeg binnen), 7,4 voor stijl en een 3e prijs! Nummer 212.
ItsMeGaby schreef:soof14 schreef:Ik zit morgen de hele dag bij hindernis 6! Best wel een spannende lijkt mij ! Succes iedereen en oja zondag zit ik bij 2verschillende hindernissen op de heide
Dan heb je mij vast van mijn schimmel zien vallen haha;p Het was een behoorlijk imposante hindernis!

_Elke schreef:haha Dat was ik! Dat ik er nachtmerries over die rot eentjes had ja haha Hillady
En jessica ik was nummer 254, schimmel paard.
je was 2 nrs voor mij. Ik mocht als nr 256 mn rondje doen. Voor ons ook L debuut.
Kwam uit op 5 ( 22 mtr) in het bos en die met die eendjes op 3 ( 14 mtr)
Lekker picknicken op de hei tijdens de cross