[SGW] SGW Westerbork 11 & 12 april

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

M_i_R

Re: SGW Westerbork 11 & 12 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 21:43

Ik baal als een stekker... Paardlief heeft een onverklaarbaar warme kogel, klein beetje opgelopen maar niet kreupel ofzo. Hoe dan ook: ik durf het niet aan. Vanmorgen al parcours gelopen en ik vond het een prachtig uitdagend parcours. Die skyjump met de bak erachter is idd wel een uitdaging! Maar als je dat niet ziet gebeuren kan je ook het alternatief rijden natuurlijk :j

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 21:51

Wat jammer zeg :(.
Zo. Ik moet morgen weer om half acht aanwezig zijn. Succes iedereen morgen! :D

TypicalDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 04:28

Goedemorgen allemaal! Wij starten vandaag voor het eerst in de klasse M paarden, ben heel benieuwd hoe we het er vanaf gaan brengen. Startnummer 337, schimmel in het navy, we gaan om 14.18u van start in de cross. Nu snel vlechten en de laatste spullen pakken, we nemen de boot van 7 uur.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 05:52

Succes allemaal :D

Kim_Asterix

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 12:04

Heerlijk gereden vanmorgen! De bodem van de springring was niet meer al te best maar toch lekker gereden. 1 weigeringetje op de dubbel.
De cross ging echt heel fijn. 1 weigering op het huisje met het rode dakje maar verder pakte paard het super op! Het was onze eerste cross weer dus ik ben ruim tevreden :)

x_joyce_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 16:26

Heerlijk gereden vandaag!! 4de in het L paarden (ring 3) en M paarden gewonnen ( ring 5) super tevreden!

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 16:27

x_joyce_x schreef:
Heerlijk gereden vandaag!! 4de in het L paarden (ring 3) en M paarden gewonnen ( ring 5) super tevreden!

Gefeliciteerd

jesicaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 16:44

x_joyce_x schreef:

Gefeliciteerd!

Ik heb nog foto's van je ik stuur ze nog wel even

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-15 16:49

Gefeliciteerd! Top joh!!

Ik ben weer thuis van mijn L debuut.. en ik kan je zeggen. De emoties vlogen om de oren haha

Eerst die dressuurproef waarbij papa en ik elkaar even niet begrepen waar we nou allebei heen moesten. Pap liep met mijn rug nummer bij het springen en ik moest al de ring in. Stress dus, zonder losrijden toch nog 184 punten bij elkaar gereden. Toen kwamen de tranen van de zenuwen. 'Ik durf niet meer, het is te moeilijk, ik kan het niet, ze gaat vast overal stoppen.. ' m'n vader was er gelukkig weer om mij weer even tot bedaren te krijgen. :(:)

Tijdens het springen toch nog wel beetje met m'n kop bij het crossen. Helaas 8 strafpunten maar geeft niet, we mogen door *\o/* Door de super goede begeleiding van Alice bij het losspringen en start van de cross gingen we met veel meer vertrouwen de cross in. En wat deed ze het toch weer geweldig!! Waar heb ik mij zorgen over gemaakt dacht ik! Mijn merrie brengt mij naar de overkant!! Nu kwamen onderweg bijna de tranen van geluk! Dat we niet in één keer de waterbak in gingen maakt mij helemaal niets uit. Onze eerste winstpunt is binnen en we zijn nu officieel L geklasseerd! Wat een dag.. Maar ik ben helemaal happy!

jesicaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 16:52

_Elke schreef:
Gefeliciteerd! Top joh!!

Ik ben weer thuis van mijn L debuut.. en ik kan je zeggen. De emoties vlogen om de oren haha

Eerst die dressuurproef waarbij papa en ik elkaar even niet begrepen waar we nou allebei heen moesten. Pap liep met mijn rug nummer bij het springen en ik moest al de ring in. Stress dus, zonder losrijden toch nog 184 punten bij elkaar gereden. Toen kwamen de tranen van de zenuwen. 'Ik durf niet meer, het is te moeilijk, ik kan het niet, ze gaat vast overal stoppen.. ' m'n vader was er gelukkig weer om mij weer even tot bedaren te krijgen. :(:)

Tijdens het springen toch nog wel beetje met m'n kop bij het crossen. Helaas 8 strafpunten maar geeft niet, we mogen door *\o/* Door de super goede begeleiding van Alice bij het losspringen en start van de cross gingen we met veel meer vertrouwen de cross in. En wat deed ze het toch weer geweldig!! Waar heb ik mij zorgen over gemaakt dacht ik! Mijn merrie brengt mij naar de overkant!! Nu kwamen onderweg bijna de tranen van geluk! Dat we niet in één keer de waterbak in gingen maakt mij helemaal niets uit. Onze eerste winstpunt is binnen en we zijn nu officieel L geklasseerd! Wat een dag.. Maar ik ben
helemaal happy!

Welk nummer had je?

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 16:54

_Elke schreef:
Gefeliciteerd! Top joh!!

Tijdens het springen toch nog wel beetje met m'n kop bij het crossen. Helaas 8 strafpunten maar geeft niet, we mogen door *\o/* Door de super goede begeleiding van Alice bij het losspringen en start van de cross gingen we met veel meer vertrouwen de cross in. En wat deed ze het toch weer geweldig!! Waar heb ik mij zorgen over gemaakt dacht ik! Mijn merrie brengt mij naar de overkant!! Nu kwamen onderweg bijna de tranen van geluk! Dat we niet in één keer de waterbak in gingen maakt mij helemaal niets uit. Onze eerste winstpunt is binnen en we zijn nu officieel L geklasseerd! Wat een dag.. Maar ik ben helemaal happy!

Super!! Was jij dat die nog met mensen stond te praten bij hindernis 17/18? "Het ging boven verwachting goed!" ? :D

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-15 16:56

haha Dat was ik! Dat ik er nachtmerries over die rot eentjes had ja haha Hillady ;)

En jessica ik was nummer 254, schimmel paard.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 16:58

Top Joyce!
Goed gedaan Elke! Dramaqueen :+

Hier ook tevreden. Foutloos gesprongen, foutloos gecrosst (na het water wel even stilgezet anders waren we veel te vroeg binnen), 7,4 voor stijl en een 3e prijs! Nummer 212.

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 16:59

_Elke schreef:
haha Dat was ik! Dat ik er nachtmerries over die rot eentjes had ja haha Hillady ;)

Dan stond je naast ons haha :D nou echt super.

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 17:09

mistid schreef:
Top Joyce!

Hier ook tevreden. Foutloos gesprongen, foutloos gecrosst (na het water wel even stilgezet anders waren we veel te vroeg binnen), 7,4 voor stijl en een 3e prijs! Nummer 212.

Ik heb foto's van jou van het losrijden. Ik was mee met Kim_Asterix. En heb ook foto's van 208 hoorde van Kim dat het ook een bokker is

En heb foto's van springen van nummer 203 tot 208

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 17:29

Ben altijd gek op foto's :D

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 17:47

Ik heb ook foto's gemaakt, grootdeel L en M vanmiddag. Zodra ik ze online heb zal ik de link plaatsen.

Vond dat er een mooie cross stond.

hollyfield

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 17:56

ItsMeGaby schreef:
soof14 schreef:
Ik zit morgen de hele dag bij hindernis 6! Best wel een spannende lijkt mij ! Succes iedereen en oja zondag zit ik bij 2verschillende hindernissen op de heide

Dan heb je mij vast van mijn schimmel zien vallen haha;p Het was een behoorlijk imposante hindernis!

Ik geloof dat ik jou val zelfs op foto heb :+
In ieder geval een schimmel waarbij de laars van de ruiter nog net boven de hindernis uitsteekt Hihi

Had jij nr 54?

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-15 18:11

mistid schreef:
Top Joyce!

Ga je mij nou pesten? _-:( Hahahaha

Fijne berichten allemaal! Mocht iemand nog foto 's hebben.. Plaatsen linkje!! We love foto's!!

ClaudiaDer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 18:18

Kim_Asterix

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 18:27

Wie heeft er foto's van nummer 207? Ik ben zeer benieuwd :D

hollyfield

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 18:34

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 18:36

ik heb op de foto ; 316,317,322,323, een dame op donkerbruine met blauw shirt, 338, 355, 356, 357,359.

:+

MissBay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 19:01

Ik ben ook gek op foto's, ik was nummer 205. Ik heb foutloos gesprongen en naar ik dacht ook foutloos gecrosst, maar in bleek h15 te zijn vergeten :D
Verder wel heel tevreden, ik heb genoten

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 19:04

_Elke schreef:

Dan heb ik tijdens het losrijden voor de cross met je gesproken :P je was 2 nrs voor mij. Ik mocht als nr 256 mn rondje doen. Voor ons ook L debuut.
Was gister na het verkennen ook best wel onder de indruk, vooral van die 2 skijump lijntjes ( had ze trouwens wel op wat meer galopsprongen als jij hier boven ergens vertelde ;) Kwam uit op 5 ( 22 mtr) in het bos en die met die eendjes op 3 ( 14 mtr)

Dressuur moeten we nog even oefenen :=
Springen foutloos maar tijdfoutje
Cross foutloos met ook wat tijdfoutjes *\o/* *\o/*

Voor hindernis 16 werden we stop gezet want de combinatie voor mij was gecrashed ergens bij h 22. Weet iemand hoe het met haar is? Hopelijk valt het mee.
Ruim 20 min wat rondgestapt, wat geposeerd voor fotograven en lekker snoepje gekregen ;) Lekker picknicken op de hei tijdens de cross :D
Daarna gelukkig weer vrij makkelijk het ritme op kunnen pakken. Paard kwam ook lekker fris en uitgerust bij de finish :D
Al met al trots op myn Hoppe :+: