ahh okee hihi heb je niet herkend! Domosan de echte hindernis van de ena laatste is een fruitkar met allemaal fruit enzo er op haha. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ahh okee hihi heb je niet herkend! Domosan de echte hindernis van de ena laatste is een fruitkar met allemaal fruit enzo er op haha.
nicole_floor schreef:xmarloesx2 schreef:Jaa ik liep mee met gera!ahh okee hihi heb je niet herkend! Domosan de echte hindernis van de ena laatste is een fruitkar met allemaal fruit enzo er op haha.
Ow haha jaa ik liep in zo'n blauw geblokte jas. Maar was jij ook op de eventing avond bij snorrewind vorige week?

Snel weggestuurd en het water ingegaan en de cross super gefinisht.
Ik was nummer 175 D pony voskleurig dus weet niet of iemand toevallig nog foto's heeft gemaakt? heb gehoord dat veel mensen zijn uitgebeld of gevallen zijn

annikavolder schreef:Hier ook tevreden. Vanmorgen foutloos gesprongen en de cross ging super, ook lijntje oxer-punt.
Helaas had ik net als Rianne problemen bij hindernis 20 en wilde mijn paard niet die kant op, daar extra rondje gereden, vervolgens een weigering op 20 en met hangen en wurgen toch erover. door dit geintje wel 1.50min te laat gefinished...... vorige week in catsenray had hij ook al zo zijn eigen route bedacht op het open veld, toch eens bedenken hoe ik dit op ga lossen.....
Haha, nee, eigenlijk liep hij me er gewoon langsheen (slordig aangereden). Verder pakte hij het echt lekker aan. Ik hoefde niet bij te drijven voor tempo hij ging vanuit zichzelf al hard! Trakhener (waar ik zelf angst voor heb) ging zelfs heel simpel. Af en toe nog wel wat geslinger door koeien die we onderweg tegenkwamen en de éénnalaatste hindernis hebben we dit keer overleefd. Al met al erg tevreden!