Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ulaantje schreef:Sterkte calvinengino! Fijn dat je morgen wel even goed kan starten, ff lekker met iets anders bezig zijn.
Ik ben ook blij met mijn tijden voor volgende week, zit lang tussen maar vind ik niet erg, mooi tussendoor de cross lopen.
Ik heb startnummer 161
tijden zijn 11.56 16.46 en 17.06

joeluna schreef:Wat was het een enorm leuke dag![]()
Ik ben er tussen 12 uur en 7 uur geweest, maar heb niet iedere ruiter gefotografeerd aangezien ik samen was met familie en vrienden![]()
Laat even je rugnummer en de kleur van jezelf en het paard weten, want niet op iedere foto staat het nummer duidelijk, dan zal ik even kijken of ik een foto van je heb

Snoraly schreef:ulaantje schreef:Sterkte calvinengino! Fijn dat je morgen wel even goed kan starten, ff lekker met iets anders bezig zijn.
Ik ben ook blij met mijn tijden voor volgende week, zit lang tussen maar vind ik niet erg, mooi tussendoor de cross lopen.
Ik heb startnummer 161
tijden zijn 11.56 16.46 en 17.06
Nummer 161 is gestopt.. Ergens..
Commentaar toevallig onthouden
x_Jeanine_x schreef:joeluna schreef:Wat was het een enorm leuke dag![]()
Ik ben er tussen 12 uur en 7 uur geweest, maar heb niet iedere ruiter gefotografeerd aangezien ik samen was met familie en vrienden![]()
Laat even je rugnummer en de kleur van jezelf en het paard weten, want niet op iedere foto staat het nummer duidelijk, dan zal ik even kijken of ik een foto van je heb
Twee donker bruine paarden met een paars-blauwe capcover en een paars shirt. Paard nummer 46 blauwe rijbroek en paard 88 witte rijbroek de rest hetzelfde
Is mijn zusje Joyce!
Ze had van Enrique een duikboot gemaakt in het water. Was ineens diep
Zal ik ze hier posten of via PB? Helaas was dit het enigste nummer die ertussen zat van de mensen die een aanvraag deden.

joeluna schreef:x_Jeanine_x schreef:
Twee donker bruine paarden met een paars-blauwe capcover en een paars shirt. Paard nummer 46 blauwe rijbroek en paard 88 witte rijbroek de rest hetzelfde
Is mijn zusje Joyce!
Ze had van Enrique een duikboot gemaakt in het water. Was ineens diep
Ik heb van nummer 88 vier foto's gevonden, ik zal proberen om ze morgen klaar te hebben.Zal ik ze hier posten of via PB? Helaas was dit het enigste nummer die ertussen zat van de mensen die een aanvraag deden.
Altos schreef:Ik heb ook fijn gereden gister. We hadden ons L debuut en ondanks dat ik wist dat Chaam geen makkie is vond ik het toch pittig. Was dan ook super tevreden toen we met 2 hindersnisfouten door de finish kwamen! ben benieuwd naar de foto's en iedereen die volgende week nog mag; veel plezier!
Sannnn schreef:Altos schreef:Ik heb ook fijn gereden gister. We hadden ons L debuut en ondanks dat ik wist dat Chaam geen makkie is vond ik het toch pittig. Was dan ook super tevreden toen we met 2 hindersnisfouten door de finish kwamen! ben benieuwd naar de foto's en iedereen die volgende week nog mag; veel plezier!
Super gedaan! De kop is er af en nu op naar Etten Leur!
Licht het aan mij of was dat gewoon bijna zielig
.