Gewoon lekker in de B gaan rijden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xLaus_ schreef:Amber_ schreef:Ik wil mezelf zo graag opgeven... het is zo dichtbij en altijd zo gezellig!
Alleen twijfel ik of mijn pony goed genoeg is voor 'kruising koudbloed'.
Er zit tinker in, maar is zelf erg smalletjes. (wel maar 1.37)
Ilan bedoel je??
Robin_Rikkie schreef:Ik heb denk ik nu ongeveer 2 weken geleden een mail gestuurd en mezelf een week geleden ongeveer toch opgegeven maar ik heb nog nergens reactie op gehad. Krijg je een bevestiging van je inschrijving?
Tymbalia schreef:Robin_Rikkie schreef:Ik heb denk ik nu ongeveer 2 weken geleden een mail gestuurd en mezelf een week geleden ongeveer toch opgegeven maar ik heb nog nergens reactie op gehad. Krijg je een bevestiging van je inschrijving?
Ik heb hetzelfde, heb me al een paar weken geleden opgegeven en gevraagd om een bevestiging maar ook nog niks gehoord
KarinL schreef:Bij een oefencross mag je de breekboom niet berekenen, zijn we als organisatie laatst achter gekomen. Dus dit bedrag wordt terug gestort als je deze reeds had overgemaakt.
Zo kom je achter die kleine details in de loop naar het evenement toe!
Via de mail aanmelden is goed gegaan, we bevestigen niet standaard je mailtje
Friezen mogen wat ons betreft gewoon ook mee doen.
Er is een speciaal shetlander parcours, dus we zien de shetjes graag aan de start verschijnen!\
Op maandag avond 10 augustus hebben we een extra trainingsles ingebouwd. Dit is de laatste maandag voor het NK. Dus je kunt je opgeven via eventing@dahwest.nl voor deze les. De kosten zijn 30 euro, graag mee nemen met de les. Geef even je niveau aan, dan plaatsen we je in de juiste groep!
KarinL schreef:Bij een oefencross mag je de breekboom niet berekenen, zijn we als organisatie laatst achter gekomen. Dus dit bedrag wordt terug gestort als je deze reeds had overgemaakt.
Zo kom je achter die kleine details in de loop naar het evenement toe!
Via de mail aanmelden is goed gegaan, we bevestigen niet standaard je mailtje
Friezen mogen wat ons betreft gewoon ook mee doen.
Er is een speciaal shetlander parcours, dus we zien de shetjes graag aan de start verschijnen!\
Op maandag avond 10 augustus hebben we een extra trainingsles ingebouwd. Dit is de laatste maandag voor het NK. Dus je kunt je opgeven via eventing@dahwest.nl voor deze les. De kosten zijn 30 euro, graag mee nemen met de les. Geef even je niveau aan, dan plaatsen we je in de juiste groep!