Ik ben de eerste start van paarden groep 3 vgm. Laura met Mickey Finn. Start 1355 ong
Verona2000
Geplaatst: 24-03-15 09:33
Cross gaat door het bos! Zag ik op de foto's van de sprongen die ze op de 1e crossbouwdag gemaakt hadden! Lijkt mij niet een heel moeilijk parcour als ik het zo zag! Hopen op mooi weer en wij hebben er zin in!
De cross gaat voor een gedeelte door het bos en een gedeelte over een grasveld. Over het parkeren hoef je je geen zorgen te maken, er zijn verkeerswachters. Je moet naar het Raderterrein. Vlechten mag je zelf weten. De meeste doen het niet, want dan kun je makkelijk de manen vastpakken.. Maar het mag wel!
weet iemand hoe lang de cross is... kan je hem gewoon lopen of moet de fiets mee. en de afstand tussen het parkeerterrein en de cross springen is dat bekend....
Springparcours is ongeveer 500 meter cross is ongeveer 1800 metee, staat op de facebook site! Valt gewoon te lopen! Vanaf het parkeerterrein is ook gewoon te lopen.
Nou de bodem daar kan flinke prut worden met een paar dagen regen, die grond in het bos kan echt weinig hebben daar (Helaas). En je hebt best wel veel starts op 1 dag dus mocht je laat starten op de dag zou ik zelf de bodem gewoon even bekijken of je het aandurft, voor de ochtendgroep zal het wel meevallen maar hoe verder je in de starts komt hoe beroerder de bodem (als he goed nat is geregend de dagen ervoor)