Nou Joelle is weer schoon, tuig schoon, auto ingepakt, fietsen erop! Dus ben er klaar voor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vond het ook best wel een dikke sprong! Helaas 1 stomme weigering op de tuintafel aangezien ik zelf een beetje knullig reed en de afsprongen het water in vond ze erg spannend. Daar heb ik ook na de eerste weigering gelijk het alternatief gepakt welke ze heel simpel nam.
(er waren 6 prijzen)!
Ik had de B cross graag gereden. Mooie cross!! Maar omdat mijn paard dik de punten voor het L binnen heeft heb ik de L cross gelopen. My god, dat zie ik mezelf nog niet doen hoor
Ik vond er behoorlijke sprongen tussen staan..de strobalen, de trakhener
Was dit een normale L cross of stond deze aan de maat vanwege het kampioenschap?
Maar verder vond ik het wel een normale L cross, voor zover ik dat goed kan beoordelen.
Daarna weer simpel verder, in Neede wilde hij het water niet in, dus gisteren direct het alternatief genomen en hij twijfelde niet eens. Daarna nog wel een weigering opgelopen op het huisje, de 2e x deed hij hem wel. Maar ik kwam maar met 1 doel, en dat was tenminste 1 winstpunt meenemen naar huis. En dat is gelukt, dus ik ben heel tevreden!
MarloesV89 schreef:Zie trouwens nu op de uitslagen dat ik foutief parcours heb gereden bij H17. Dat was toch de stijl voor het water? Geen idee wat ik daar fout heb gedaan eigenlijk???