Is er al bekend of de cross op vrijdag al te lopen is? Paard blijft niet braaf staan op de trailer en anders moet ik iemand zoeken die zo lief wil zijn om paard gezelschap te houden als ik loop.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 15-04-14 13:34
Lijkt mij dat dit wel kan anders even een mailtje sturen of op de site kijken. Degenen die zaterdag heel vroeg moeten starten moeten ook mogelijkheid hebben om de cross te lopen immers.
marijkiiii
Geplaatst: 15-04-14 13:36
Marjan1984 schreef:
Ik mag op 9:08u springen dus dat word echt vroeg op en op vrijdag er al heen om de cross te lopen.
Mijn broer moet voor jou starten, 9:06 springen.
Vind het wel vroeg
Wij moeten vrijdag wel verkennen, anders moeten we 's nachts gaan
Oh ik wel hoor loetie. DA wilde echt dat alle beschermers af gingen om te kijken voor een peesklap of wondjes.
Mijn tijd is ook veranderd. Nu 3 kwartier vroeger. Snap dat mensen andere tijden willen maar niet leuk dat andere daarvoor moeten "boeten". Mijn vader moet nu nog vroeger beginnen (4 uur ofzo) met zn werk. Ik laat het zo maar als ik straks nog vroeger moet dan trek ik wel aan de bel.
Oh? Hmm, ik heb toch echt er wel eens wat meer tussen gehad. En ook meegemaakt dat mensen heel lang na de tijd pas komen. Is ook amper controle op, ze hebben vaak geen starttijdenlijst
Kahawa
Geplaatst: 16-04-14 19:09
Roxxiejj schreef:
Oh? Hmm, ik heb toch echt er wel eens wat meer tussen gehad. En ook meegemaakt dat mensen heel lang na de tijd pas komen. Is ook amper controle op, ze hebben vaak geen starttijdenlijst
Haha is niet nodig als iedereen een nummertje om heeft valt het vanzelf op als eentje laat is.
Val onderweg? Weigeringen? Valt op gegeven moment niet meer op als iemand laat is..
Sim
Geplaatst: 16-04-14 19:11
Klopt hoor roxxiej. Niet iedereen bied z'n paard binnen tien minuten aan en er wordt op zich wel aardig coulant mee om gegaan vaak, maar officieel moet je binnen tien minuten je paard aanbieden.