SusanH schreef:Mijn man gaat morgen pas lopen, geen tijd vandaag. Morgen wordt het ook een beetje haasten, we kunnen pas om 12.00 weg omdat onze dochter mee moet. En om 14.08 (tijd is wat vervroegd) moet hij de springring al in. Moet hij dus morgenochtend maar even op en neer om het parcours te lopen en vast te betalen. Route is hetzelfde als vorig jaar zag ik al, alleen de plek van de hindernissen is soms gewijzigd en er staan een paar nieuwe tussen.
Vorig jaar trouwens zelf een beetje staan emmeren met waar ik het beste kon staan met de camera, uiteindelijk dus niks gefilmd. Iemand een idee wat een handig plekje is? Ik zat zelf te denken om in de buurt van de springring te gaan staan en te kijken of ik op tijd bij de waterbak kom.
Je man staat toch nogsteeds om 14.10? En dat wordt wel krap vanaf 12 uur! Ik heb geregeld gekregen dat ik vanavond mee ga lopen met iemand, die me oppikt op station Maarn. Dus kan heb ik morgen nog meer tijd!
Film plekjes...mijn vriend zijn plan vorig jaar was eerst tussen de bomen bij 2 zodat dat veld erop staat en dan snel rennen richting de waterbak. Weet niet of dat haalbaar is...aangezien mijn cross niet helemaal volgens plan ging.