Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SofieHavan schreef:LRV is 50€ lidgeld bij ons en per wedstrijd 1 startcoupon (0,5€ ) en soms nog wat entree geld tot een euro of 3 a 4 pp.
VLP licentie is 225€, dan moet mijn paard nog geimmactriculeerd worden (hupla weer €100) en per wedstrijd is het €40. Meestal zijn die wedstrijden gespreid over 2 dagen dus 2x naar de wedstrijd rijden of overnachting regelensja dan is het wel ineens een duur weekendje
én ik heb 2 paarden dus reken maar
Als student vind ik dat echt niet te doen, zeker met 't kindje nog erbij, allé, k moet ergens redelijk blijven. Mocht ik nu nog goed presteren dan zou het nog het overwegen waard zijn (allé, niet dat'k zo slecht rij hoor, in 2012 heb ik Nokere en Waregem meegereden en in Waregem was ik 2e in La), maar 't is zeker niet dat ik een goede combinatie ben die de pannen van het dak rijd, dus ja...
Nu ja, als ik het studeren af ben, is dat zeker het overwegen waard![]()
Ik denk dat'k voorlopig nog wat blijf sausen op de patattenvelden van de LRV
PrietPraat schreef:Is evita de wispelturige merrie in je profiel? Erg leuk paardje om zien!
Antonius schreef:xTitanic: ik heb al foto's van jou zien passeren, zijn altijd mooi!
Kom je in Heusden de 9e maart? Vorig jaar was ik als zwangere toeschouwer, was idd zeer slecht weer. Denk ook niet dat ik zou gereden hebben, vind het niet leuk als het zo regent...
E.ddy W.ally is trouwens wel een stuk groter dan vermeld op de website, 1m70 zal hij niet zijn, maar toch 1m67-68 denk ik. En een vrij breedgebouwd paard vind ik wel. Denk ik combi met jouw merrie, dat dat geen popperig veulen zou geven. Maar geen garantie op bont uiteraard...