Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Sim_ schreef:Je mag tegenwoordig flexibel starten zolang je nog geen vier winstpunten in de hoogste klasse hebt. Dus als je b bent en je hebt genoeg punten om L te mogen starten mag dat en zolang je geen vier wp's in het L hebt mag je tussendoor ook gewoon nog B starten.
Altos schreef:Ik wil hier ook wel graag meekletsen!
Splashislief: Wat leuk dan woon je straks vlak bij. Ik woon nl in Helvoirt en rijd ook erg veel in de Loonse en Drunense Duinen. Bij welke vereniging wordt je lid? Er zijn meerdere (eventing)ruiters uit Biezenmortel lid bij onze vereniging namelijk
.
Esje: Regiotrainingen zuid………is dat in Limburg (Ysselsteyn) dan? Want Brabant organiseert toch niets?
Zo te zien weten de meeste hier al van de oefencross in Baarle Nassau. De week daarna is er ook een oefencross bij fam. Peters in Zundert olv Jan van Beek. https://www.facebook.com/#!/Crossterrei ... en?fref=ts
_Sim_ schreef:Bar schreef:Dus tot en met 3 wp?
Er staat toch maximum vier? Dus t/m vier wp's mag je flexibel starten.
_Sim_ schreef:Sap ik het nou niet of jullie niet?je kunt Dus 2 keer foutloos in de b rijden voordat je definitief naar het L moet. Anders zou je maar 1 cross kunnen rijden wanneer je foutloos bent en dus 2 wp's hebt. Want je kunt niet maar 1 wp rijden in een cross.
dropje_90 schreef:Goh wat gaan jullie snel zeg jeetje! Hoop bij gelezen in 1 keer erg leuk dat er zoveel enthousiaste mensen zijn!
Ik zelf ben van plan om weer aan de trainingen in moordrecht mee te doen gezien dat een mooie afstand is.
Nog meer mensen die dat van plan zijn?
Misschien gezellig om met een groepje te gaan trainen?
Dat flexibel starten is echt heel erg fijn, dit heeft mij ook aangemoedigd om de stap naar het L te durven zetten. Had van tevoren nooit durven dromen dat ik ooit een L cross zou rijden haha!
Princenhage staat trouwens wel weer op de agenda avi5987, daar wil ik ook sowieso heen, fijne wedstrijd.
Jenny_S schreef:dropje_90 schreef:Goh wat gaan jullie snel zeg jeetje! Hoop bij gelezen in 1 keer erg leuk dat er zoveel enthousiaste mensen zijn!
Ik zelf ben van plan om weer aan de trainingen in moordrecht mee te doen gezien dat een mooie afstand is.
Dat flexibel starten is echt heel erg fijn, dit heeft mij ook aangemoedigd om de stap naar het L te durven zetten. Had van tevoren nooit durven dromen dat ik ooit een L cross zou rijden haha!
Princenhage staat trouwens wel weer op de agenda avi5987, daar wil ik ook sowieso heen, fijne wedstrijd.
Alleen niet door michiel brons helaas die kans is klein ivm zijn revalidatie
Jenny_S schreef:dropje_90 schreef:Goh wat gaan jullie snel zeg jeetje! Hoop bij gelezen in 1 keer erg leuk dat er zoveel enthousiaste mensen zijn!
Alleen niet door michiel brons helaas die kans is klein ivm zijn revalidatie