[SGW] Voorbespreking SGW Ysselsteyn 5/6 oktober 2013

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 16:58

Gezellig San! Zal als ik er deze keer wel aan denk om hem eerst op te laden de videocamera meenemen :j

Ojee Eef, what happened?

xxPaige

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 16:59

Moonlight17 schreef:
xxPaige schreef:
En hier komt een blonde doos erachter dat het niet IJsselstein in Utrecht is maar Ysselstein in Limburg.
En ik het maar raar vinden dat een Limburgs Kampioenschap in Utrecht word verreden.. >;)

Wie heeft er een bank ter beschikking? :x

Je bent niet de eerste die in die val trapt, een fotograaf was naar Utrecht gereden toen ze foto's van ons moest komen maken in Limburg.

Als ik er vandaag niet achter was gekomen, had deze fotograaf ook naar Utrecht gereden inderdaad haha :')
Hoe ga ik dit nou toch is oplossen... :+

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 17:03

Caap is vandaag weer helemaal geflipt op de vrachtwagen, het ging eigenlijk al maanden goed dus had geen beschermers om.... Rechts voor en rechts achter zit helemaal onder de wondjes, niet heel diep maar zitten een paar aardige grote bij. Koot achter is dik, daar zit de grootste wond. Morgen maar ff kijken hoe hij loopt maar vrees dat het niets gaat worden. Er moet ooit wat met dat beest gebeurd zijn op de wagen want hij kan zo flipen, breekt echt alles af.

Ibonn

Re: Voorbespreking SGW Ysselsteyn 5/6 oktober 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 17:47

Zoek je ook slaapplek voor je paard, kijk eens op Hermkushof.nl. Grote logeerboerderij, manege etc op 5km afstand vh crossterrein. Als de vakantieruimte niet bezet is, zul je er echt wel een luchtbedje neer kunnen gooien. Als dat te primitief is, zit ernaast een b&b de martiene plats . Weet niet hoe het zit met plek aar et google als beste vriend en een telefoon, weet je zo meer ;D

Moonlight17

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 17:50

Zijn in de omgeving nog meer B&B's te vinden als je dat bij google in tikt.

xxPaige

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 19:05

Dankje Ibonn heb al geïnformeerd maar dat vind ik best prijzig voor een nachtje alleen slapen en vroeg weer weg. :o (€60, 1 persoon, 1 nacht) Ik heb nu al extra benzinegeld en ben maar een student die bijna alles zelf betaald hihi.
Het lijkt inmiddels geregeld te zijn. Heb kennissen in Oeffelt wonen die ik al een tijdje niet heb gezien, maar daar komt dit weekend verandering in lijkt het haha. Al heb ik niet zoveel tijd om gezellig te komen doen.. ;p

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 19:24

Grappig. Als iemand tegen mij Ysselsteyn zegt zou ik altijd naar Limburg rijden. Dus als het dan in Utrecht zou zijn dan zou ik er ook naast zitten.

Hopelijk krijg je het nog geregeld Paige.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 20:18

Ons paard logeert op Hermkushof :j hoeven we zaterdag niet zo te haasten. En wij slapen bij mijn schoonouders, op tien minuutjes van Ysselstein.

Evelien: balen zeg!

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 20:26

_Jitske_ schreef:
Haha oeps, dat is voor jou idd een stukje verder :=

Ik ga zondag waarschijnlijk weer een dagje mee supporteren :)

Yes gezellig!!!!! Doe maar wel!!

esterb

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 21:56

Voor mijn paard wordt het de eerste cross! Ik heb er zin in en de les bij Rob ging maandag super. Met mijn vorige paard 3 x gestart en hij liet me altijd in de steek. Ga nu dus vooral genieten (hoop ik)
Start 104. Mocht er nog iemand foto' s maken dan hou ik me aanbevolen....

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-13 07:51

ik ben vooralsnog startnummer 111. Is mijn tweede cross, ik wil ook heeeel graag foto's van mijn knapperd!
Hopelijk zo een gave dat ik die goed kan uitvergroten en boven mijn bed kan hangen, hihi

Gelukkig Paige dat je een plekje hebt.. Zie je waar bokt al weer niet goed voor is ;) hihi

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 08:11

Ik zeur nooit maar dan ook nooit over mijn tijden, het is mensenwerk en in deze tijden is het alleen nog maar moeilijker om het ieder naar zijn zin te maken. Maar zijn er hier ruiters die mogelijkerwijs zouden willen ruilen met mij of mijn zus? Het gaat om de klasse B. Ik heb de organisatie al gemaild maar nog niets vernomen en ik vermoed dat het erg lastig is tenzij iemand hier aangeeft geen probleem te hebben om te willen ruilen.

De cross tijd van mij en haar dressuur tijd liggen nu zo dicht bij elkaar dat we allebei op onszelf aangewezen zullen zijn. Op het moment dat ik goed en wel de cross uit zou moeten komen moet zij van start in de dressuur ring. Niet zo handig, ik ga voor het eerst met een 4-jarige en mijn zus rijd voor het eerst met dit paard en sowieso voor het eerst in tijden weer een wedstrijd.

100 Vera grevelink Lindehoeve Enita 9:57:00 4 13:30:00 13:50:00
165 Renee Grevelink For Joy vh Akenhof 14:03:30 5 15:40:00 16:00:00

Kruidenpotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 08:16

Zou je geholpen zijn met 12.45 14.54 15.15 uur ipv de tijden van Renee?

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-13 08:21

Ik rij in ring 3 voor het LK, dus ik kan niet ruilen.

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 08:21

Die zouden ideaal zijn. Dan zit er nergens meer krap tijd tussen. Welke ring gaat het om?
Dan kan ik de organisatie vragen of het zo op te lossen valt.

Kruidenpotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 08:26

vera_pino schreef:
Die zouden ideaal zijn. Dan zit er nergens meer krap tijd tussen. Welke ring gaat het om?
Dan kan ik de organisatie vragen of het zo op te lossen valt.

Startnummer 142, ring 6

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 08:28

Ah super heel erg bedankt! Ik ga het regelen en hopelijk lukt het. Tot morgen.
Laatst bijgewerkt door vera_pino op 04-10-13 08:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Kruidenpotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 08:29

vera_pino schreef:
Ah supper heel erg bedankt! Ik ga het regelen en hopelijk lukt het. Tot morgen.

Graag gedaan, ik hoor wel als het gelukt is. Wil je aan de organisatie vragen om mij ook per mail te bevestigen als het geregeld is?

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 08:34

Vergeten erbij te zetten, ik zal er nog wel een mail aan wagen.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 10:32

Is wel jammer dat ze niet op mail reageren. Die van mij zitten te dicht op elkaar, maar geen reactie gehad of het anders kon. Toen heb ik gevraagd om een L paard om te zetten naar het Z, maar ook daar geen reactie gehad. Snap dat ze het druk hebben, maar zou het wel fijn vinden om te weten welke paarden ik mee moet nemen

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 10:47

Wat raar. Ik heb vorige week gemaild of ze me van de wachtlijst af wilden halen i.v.m. m'n schouder en had heel snel reactie?

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 11:04

Ik hoorde van de parcoursbouwers dat het een gekkenhuis was op het secretariaat wb afmeldingen en wijzigingen. Mensen worden steeds makkelijker met afmelden en dit koste veel tijd, werk en gaat ten koste van echte wijzigingen zoals moeilijke starttijden etc. Ik neem aan dat die dames/heren zich volop inzetten en zo hard mogelijk werken.

Wat ik niet snap is waarom op donderdag nog zoveel geregeld moet worden, de starttijden zijn al langer bekend. En sommige klachten vind ik niet gegrond. Het feit dat een ruiter geen groom heeft, kan nooit het probleem van het secretariaat zijn maar van de ruiter zelf... Net als omzetten in de week voor de wedstrijd, dat is onnodig veel werk voor het secretariaat. Is niet zomaar een naam in excel wijzigen, heeft te maken met de planning van de hele dag.

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 11:18

Ibonn, ben het volledig met je eens maar deze vraag is al eerder gesteld en geen reactie op gehad vandaar dat ik het nu nog zo probeer. Ik red me wel als het echt niet kan lukken maar een reactie op zijn zou handig zijn. Het is voor ieder ook een stukje hobby en op deze manier kan ieder nog van zijn dag genieten.

Daarnaast als Nederland zich nou eens zou gaan verdiepen in een normaal inschrijfsysteem. Zoals België bijvoorbeeld waarbij 2 weken van te voren inschrijving open gaat heb je niet te maken met de vele wijzigingen, afmeldingen etc. Een ander systeem is mij ook goed hoor maar in ieder geval iets wat beter is als nu.

Nu heb je dat alle ruiters inschrijven en niet eens weten of ze vrij zijn van werk, het paard nog wel in bezit hebben, of ze L of M rijden bij wijze van spreken etc.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 11:23

maar dat wordt gecreeerd door het feit dat er in maart al voor bv Barchem in oktober kan worden ingeschreven. En doe je dat niet, omdat je dat belachelijk vroeg vindt, sta je op de wachtlijst en kun je ernaar fluiten. Ik zou ook graag vier weken vooraf inschrijven, dan heb ik een goed beeld van mijn planning, maar dat kun je vergeten.

/edit
Barchem is maar een voorbeeld
Laatst bijgewerkt door Lielle op 04-10-13 12:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 12:02

Zat net even te kijken maar aan mijn starttijden heb je ook niks denk ik SGWuppie..

Hopelijk wordt het voor jullie opgelost!

De L cross staat er zaterdagmiddag ook al wel toch? Denk dat ik zaterdag dan heen en weer ga om te lopen..