Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hierdoor hebben we een 2e plaats behaald in de BB pony's! Trots!
hetismij schreef:Jep dat was ikHeb nog wel netjes sorry gezegd, maar had toch wel heel duidelijk aangegeven dat ik over de oxer wilde en nog reed er iemand bijna tegen me aan. Normaal geef ik daar niet zoveel om, maar die ik nu mee had is zo ontzettend gevoelig dat ik het zonde zou vinden als ie zn vertrouwen kwijt raakt door een domme actie van iemand anders...
Ik heb me ook best wel verbaasd over hoe veel mensen de regels niet wisten en niet wisten hoe het werkte. Tuurlijk snap ik als het de eerste keer is dat het allemaal spannend is en dergelijke, maar ik denk dat ik bij het cross losrij terrein echt nog 5 mensen heb moeten vertellen dat ze tussen het springen en de cross toch echt naar de dierenarts moesten.
Zelf heb ik best veel gesprongen en gecrosst maar ik was niet zo'n held als het hoger werd. Als ik mijn dochter zie gaan verschiet ik af en toe. Snap nu mijn moeders angsten vroeger een stuk beter
Heb niet echt vrienden gemaakt, waren ook een paar toeschouwers die niet aan de kant wilden gaan terwijl ik met stuiter draak dat terrein over ging
Vonden ze nog dat ik brutaal was ook, prima als jij geplet wil worden onder een paard.. Ik heb echt een paar situaties gezien dat ik dacht oei, die toeschouwers (met kinderwagens/kindjes) zien duidelijk het gevaar van paarden niet in. Maar het is gelukkig allemaal goed gegaan!
Lieke gaat tijdens het cross lopen altijd mee in de draagzak, dan kan ik altijd aan de kant springen zonder dat er een paard tegen Lieke loopt, op het voorterrein/veilige paden is het wat anders maar in de cross vind ik het maar gevaarlijk 
Percy schreef:hetismij schreef:Jep dat was ikHeb nog wel netjes sorry gezegd, maar had toch wel heel duidelijk aangegeven dat ik over de oxer wilde en nog reed er iemand bijna tegen me aan. Normaal geef ik daar niet zoveel om, maar die ik nu mee had is zo ontzettend gevoelig dat ik het zonde zou vinden als ie zn vertrouwen kwijt raakt door een domme actie van iemand anders...
Ik heb me ook best wel verbaasd over hoe veel mensen de regels niet wisten en niet wisten hoe het werkte. Tuurlijk snap ik als het de eerste keer is dat het allemaal spannend is en dergelijke, maar ik denk dat ik bij het cross losrij terrein echt nog 5 mensen heb moeten vertellen dat ze tussen het springen en de cross toch echt naar de dierenarts moesten.
Je had het inderdaad toch luid en duidelijk gezegd. Viel ons ook op hoeveel mensen de regels niet wisten. Kan het wel BB zijn maar je even inlezen is toch niet zo'n grote moeite.
mamamier: wij kunnen elkaar de hand schudden, jouw onderschrift is ook op mij van toepassingZelf heb ik best veel gesprongen en gecrosst maar ik was niet zo'n held als het hoger werd. Als ik mijn dochter zie gaan verschiet ik af en toe. Snap nu mijn moeders angsten vroeger een stuk beter

hetismij schreef:Ik weet van mn eigen moeder dat ze eerst altijd zei, alleen in de B en de crossen dichtbij. Nu gaan we het hele land door en ga ik dit najaar de overstap naar de M maken
In m'n pony tijd mocht ik niet crossen. Toen kwam er eerst een dressuurpaard, alles om het maar te voorkomen haha. Uiteindelijk heb ik met mijn dressuurpaard 2 crossen gestart en toen konden ze me echt niet meer tegenhouden. We gaan nu heel Nederland door en zijn zelfs al eens in België geweest. Inmiddels ook geen dressuurpaard meer op stal.
De eerste keren dat ze hoog ging springen draaide ik me gewoon om als ze op de hindernis af ging
Bonny_CT schreef:Daar heb ik er 2 van mee genomen inderdaad tijdens de cross.. Weten jullie of er ook foto's van hindernis 3 zijn gemaakt van het B paarden op zondag? Wil daar wel een foto van