leonieswenny schreef:Sue sprong jij over dat hek of was dat weer een andere schimmel? Zag het van de achterkant haha
nee dat was ik niet hoor. haha
Dit was ik met de schimmel:
https://www.youtube.com/watch?v=Q7Xu8vTNYr4
en met mijn jonkie:
https://www.youtube.com/watch?v=gOkkM6Jj_eY

) of kan dat gewoon echt niet? Echt slecht hoeveel mensen gewoon doorgingen, ook na een val! Dan was het commentaar: was tussen de hindernissen.. Ja please..
Ik zat in de omroep auto en moest de omroeper verslag doorgeven. Nu kan ik natuurlijk meestal wel zien of ze meer dan 4 weigeringen in het parcours hadden. Hindernisjury weet dat natuurlijk ook niet, want die kunnen niet de totale cross zien. Dus heb er in het begin heel wat uit laten halen met mijn portofoon
Later (denk rond uur of 1) mocht dit niet meer ivm een klacht die ze hadden gekregen. Schijnbaar vond die ruiter dat ze geen 3/4weigeringen of val had gehad. En ging alles ontkennen. Waardoor we van de organisatie de ruiters maar gewoon door moesten laten rijden omdat het hun eigen verantwoordelijkheid was. Ze hebben zelf 10x kunnen lezen en de meeste weten de regels donders goed. Maar dan toch zo dom zijn om door te rijden... Dus hoop dat die mensen een brief op de deurmat krijgen.
. Pas de hoogte van de AB pony's dacht ik, aw dit durf ik ook wel 
Zeepaard en zeeruiter melden zich
Bij het water aangekomen netjes opgesloten en in draf de waterbak in, eenmaal erin voel ik dat ze geen bodem heeft onder haar rechter voorbeen en voor ik het wist lagen we saampjes naast elkaar koppie onder te spartelen in die ranzige modderpoel
Was echt geen aanrader, wat een stank kwam daaruit zeg en wat een ranzigheid.... Paard afgespoten helemaal en laten checken door de dierenarts, 2 flink geschaafde knieën en een wondje waar 3 krammen in gezet zijn is ze rijker

dus ga ervan uit dat het toch een HEEL geslaagd concours was met voor iedereen heel veel leermomenten!
check altijd of je je body protector mee hebt
vlak voordat ik op wilde opzadelen voor het springen zie ik ineens het beeld voor me dat mijn bodyprotector nog keurig thuis aan de kapstok hangt! Nooit gemist met inpakken en nooit aan gedacht
gelukkig was er reddende engel SUE en kon ik toch mee doen met het springen en de cross!!!
Je had nog geluk dat je niet tussen paard en wand kwam. Hopelijk een snel herstel voor jullie beide en niet teveel spierpijn.