Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gelukkig heb ik goed les en is mijn instructrice altijd erg positief en dat helpt mij goed. Hij gaat als wij op vakantie gaan 2 weken naar haar toe, wat ik wel erg fijn vind! Ook neem ik af en toe wat kleine sprongentjes mee en ik geloof dat hij het best leuk vind! 

..
.. Heb dit jaar alleen nog geen vervoer dus denk dat ik daar helaas pas volgend jaar mee begin
.. is inderdaad ook een super stal, moet helaas een nieuwe stal zoeken maar dat komt wel goed!.. Al zou het nooit meer zon mooie stal worden denk ik
..
Goede tip van je als het even niet mee gaat, ik doe exact hetzelfde 
Komt bij iedereen wel eens voor!

Tiahastrona schreef:Hilde, welkom!!! Leuk paard. Ga je zelf zadelmak maken of het laten doen?
Ik maak hem zo ver klaar dat degene die hem zadelmak maakt gelijk aan de slag kan gaan met hangen etc.
Dan maar het crossterrein op en eens flink voorwaarts rijden, overal tussendoor gereden door de waterbak gestapt en daarna aan het parcours begonnen. Bij H1 en H2 heeft hij nog een keer stilgestaan en daarna toch echt alles gesprongen inclusief greppel, water, op en afsprong en een plastic hooibaal. Zijn brutaliteit werkt dus ook voor je als je hem aan de gang hebt.
Tiahastrona schreef:ben blij met haar
filmpje moet ik nog op de laptop zetten.
Benieuwd naar de filmpjes!
. Nooit leuk maar met eentje blijven zitten is ook niet fijn!