Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Joltsje schreef:ik meld me ook even.. ga niet meedoen... maar zal wel weer bij een hindernis rondhangen...
@marije.. en ik zal nog ff over een hindernis nadenken..
zat te denken. misschein van die aardappelkisjes met fruit er in?
Dwyne schreef:We zullen na 1 juni kijken waar we extra startplaatsen kunnen creeren in welke klassen.
Lijst dus goed in de gaten houden als je nu nog op de wachtlijst staat.
Erg leuk dat er zoveel opgaven binnen komen!
Horsemaniac schreef:Dwyne schreef:We zullen na 1 juni kijken waar we extra startplaatsen kunnen creeren in welke klassen.
Lijst dus goed in de gaten houden als je nu nog op de wachtlijst staat.
Erg leuk dat er zoveel opgaven binnen komen!
Wat SUPER goed dat jullie het aantal startplekken nog aanpassen naar de vraag (aantal opgave!)
marije1987 schreef:Horsemaniac schreef:
Wat SUPER goed dat jullie het aantal startplekken nog aanpassen naar de vraag (aantal opgave!)
Haha dankjewel, helaas kan dit maar tot een bepaald maximum. Anders komen we qua tijdstip, de vrijwilligers en de officials in de knoei, maar we doen ons best om er zoveel mogelijk te kunnen laten starten op zaterdagOp tijd beginnen, strak plannen, van hoog naar laag (omdat dat het snelste werkt, 'afbreken' gaat sneller dan opbouwen) en 2 bouwteams om de boel snel te kunnen verlagen. Misschien dat we volgend jaar naar 2 dagen SGW gaan (i.p.v. 1 SGW en 1 oefencross) als er dan weer zoveel opgaves zijn.