Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dat geeft hoop! Ook nog fijn gesprongen en goeie dressuur, top. Super ook dat je moeder het zo leuk vond.
ik gleed daar gister ook al een beetje. Er zaten daar ook wat wortels in de grond.
en fijn gereden
zijn er serieus mensen gewoon niet op komen dagen??

gefeliciteerd. Jammer van de dressuur, gaat volgende keer vast beter
leuk filmpje en gave foto hoor!!

Wat balen van het springen zeg, dat is echt zo ontzettend rot. Ontzettend goed gedressuurd. Kop op en volgende keer beter!!
Overtuigende overwinning of niet!! Je rijdt echt heel erg netjes. Ga zo door!
je mag je naam wel pb'en of het filmpje dan kan ik kijken. Lijkt me leuk om te zien 
is al weer een hele ervaring rijker en daar gaat het om. Lekker blijven meenemen! Ben benieuwd hoe het met je andere paard is gegaan, zag er goed uit (prachtig paard
)
ik snap wel dat jij altijd zoveel zin hebt in de cross. Wat weinig strafpunten zeg, super! Snel naar de L, haha
gefeliciteerd!!
en lekker gedressuurd hoor, top.

!

Ben je er ook in Westerbork?
snel vergeten en komt vast snel weer goed. 

was het debuut met mijn paard, na 2 jaar dan eindelijk de cross in. Maar het was het wachten meer dan waard, geduld wordt beloond zeggen we dan maar 
achja. Wel gecontroleerd gereden en daarmee 33 seconden buiten de tijd. Maar dat is voor mij bijzaak.

je ziet ook dat jullie een geweldige klik hebben. 
de hulde is ook wel echt aan mijn paard hoor want ik heb nog niet vaak zo'n fijne merrie gereden. We zijn ook op weg naar de L maar ze is pas 5 en ik wil niets overhaasten met haar.
en iedereen die minder fijn gereden heeft:
Hij was aan het rond stuiteren door de ring. Dus de punten waren eigenlijk wel op z'n plaats. Springen netjes gecontroleerd foutloos en de cross zowaar ook gewoon foutloos met een beetje moeite. Het ging zoals ik voorspeld had, alles om de hindernis was eng maar de hindernissen vond hij geweldig, dus dat was wel fijn. Ik stond ook al direct stil heel ver voor hindernis 1 omdat hij recht het hek heel eng vond, gelukkig ging hij niet achteruit en heb ik hem overal lang gekregen! Wel jammer dat ik 2 x een onvoldoende kreeg voor de stijl, de jury's waren er denk ik niet zo van gecharmeerd dat hij na de hindernissen weg draafde of stil ging staan omdat hij het veeel te eng vond! Maar was al super blij dat hij netjes alles sprong!
met 179 punten en -2 omdat ik de weg kwijt was (ik reed hem voor het eerst uit mijn hoofd) 

heb je nog wel zien rijden! Valt wel op met een haffie, stoer hoor!