Mijn eigen verslagje, wij hebben het (goh verrassing
ook goed koud gehad
) maar het was een topdag!! De bodem was echt super en alles was perfect voor elkaar, complimenten aan de organisatie!De dressuur was ik zelf niet helemaal tevreden over, wembley was wat stug.. maarja met de wind en sneeuw kon ik het hem ook niet kwalijk nemen, hij bleef iniedergeval rustig
Uitslag was 192 punten. Springen had ik wat geluk, maar foutloos rond en daarna richting de cross! Zag behoorlijk op tegen de greppel en de afsprong in de oude waterbak, maar zo gefocust als ik was op die hindernissen, wembley keek helemaal nergens naar
Voor het water kwam hij wat terug, maar liep daarna netjes door en verder pakte die alles heel goed op, alleen wat twijfel op hindernis 3
Uiteindelijk gewoon foutloos rond, alleen flink wat tijdfouten omdat ik hem hier en daar terug had genomen voor een hindernis, maar dat was ook de bedoeling, lekker op safe tijdens de eerste cross van het jaar
Dus al met al een zeer geslaagde dag gehad!! We hebben genoten met z'n allen! En de sneeuw staat wel leuk op de foto's, hierbij eentje van ons in link: http://i395.photobucket.com/albums/pp33/muriel15/IMGP9435_zps735dcc29.jpg
.

viel mee maar ik moest er wel even omheen). Op het zand flink terug genomen en opnieuw aangegaloppeerd en toen super het water in en voor het eerst in een wedstrijd in galop door het water. Coffin was weer flink rijden en zelf naar bomen blijven kijken, aan een lange teugel nog net over c kunnen sturen. Al met al niet vlekkeloos en buiten de tijd (5:45) maar super tevreden en trots. Dit had ik niet durven dromen en ik ben super blij.
Super
)