jammer maar begrijpelijk. Rob net maar een mail gestuurd of hij toevallig volgende week zondag tijd heeft voor een training, zodat Ferrose wel crosshindernissen heeft gezien voor de oefencross van BN.
Is er hier iemand die met mij mee wil naar een crosstraining in hernen van rob Janssen? Het liefst zou ik 3 maart of 10 maart gaan maar andere datum is ook mogelijk!
Jammer dat het niet door kan gaan, maar had er al zeker wel rekening mee gehouden. Eigenlijk komt het voor mij wel goed uit, want volgende week zal mijn arm wel helemaal genezen zijn, dat is morgen nog niet het geval ben ik bang.
Leliaardje
Geplaatst: 22-02-13 21:07
Geluk bij een ongeluk dan voor jou Sim .
Wij zijn op 9 maart ook graag weer van de partij! En dan maar heel hard hopen op beetje normaal weer de komende tijd!!!
Was niet bedoeld om je op te jagen hoor Lielle! Mireille, ik denk het wel hoor. Het wordt van de week nog 7 graden met zonnetje
Sannnn
Geplaatst: 26-02-13 10:09
Veel plezier allemaal alvast!! Misschien kom ik nog even kijken. Water is wel ontdooid dan al hoor!
mireilledons
Geplaatst: 26-02-13 10:10
Yeah, de zon! Die heb ik al een hele tijd niet gezien. Het vooruitzicht van een crosstraining in Ede in het zonnetje is helemaal geweldig. Kan ik wel even bij wegzwijmelen op deze drukke werkdag hihi. Niet druk genoeg om te bokken kennelijk...
ik heb gewoon 2 maart plek voor je Joki. Laat maar weten wat je wil.
Verder de update die op de site staat: De aanmeldingen voor 2 maart zijn bijgewerkt, er is nog beperkt plaats. Ik heb niet van iedereen die op 23 februari zou trainen reactie ontvangen, zij zijn dan ook NIET ingedeeld op 2 of 9 maart.