Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En goed idee wb het steunen!
Lousje22 schreef:Zo het zit snel vol. Ik heb me opgegeven voor 19 Januari in de B. Heb nog nooit een indoor cross gereden, het parcour onthouden maak ik me ook nog wat zorgen over.
De 24e heb ik nog een spring/cross clinic dus kan haar mooi even laten wennen aan die sprongen in een binnenbak.
. Lijkt me leuk om aan mee te doen.
Lousje22 schreef:MM, ik had al moeite om in Moordrecht het parcours onthouden omdat er zoveel op een vrij klein oppervlak stond. Daar lagen een soort 'banen' op de grond wat wel hielp. Binnen heb ik dit nog nooit gezien op filmpjes. Inderdaad is het geen ramp als je een extra volte rijd, moeten ze alleen wel snel zijn met roepen waar ik heen moet anders worden het een hoop voltes :+
Hij liep echt super en ik had de tijd goed in de gaten gehouden, dat ik niet veel te snel binnen was. Stijlpunten waren hoog en ik rij verkeerd, haha! Nou moet je daar altijd erg lang op de prijsuitrijking wachten, voordeel was dat dat dus niet meer nodig was.