Heleen, ik vind het ook jammer en heb ook mijn excuses aangeboden aan Bento want vind het erg vervelend voor haar. Maar het idee was, zoals Ibonn ook aangeeft, dat we herkenbaar voor elkaar zijn dus met een groep bestellen. Als dat niet gebeurt, hoeft het van mij niet zo nodig. Ik had echt de indruk dat er een grote groep ging bestellen!
ik voel me ook een beetje schuldig, terwijl het echt niet onaardig bedoeld is, en ik het heel sneu vind dat er nu al 2 mensen veel tijd en energie er in gestoken hebben, en het nu weer afketst.
MargreetW
Geplaatst: 17-12-12 15:41
Ibonn schreef:
ik wacht dus ook af op nieuwe opties al vind ik wel sneu voor Bento dat het zo loopt
Dat vind ik dus ook. Maar ik begreep dat de meesten nu niet bestellen omdat ze het niet mooi vinden.
mireilledons
Geplaatst: 17-12-12 15:43
Ik schrik ook wel een beetje van het beperkte aantal bestellingen. Maar heb zelf ook van bestelling afgezien toen er weinig sturing leek te zitten op modellen, kleuren etc en er over pasvorm ook niets bekend is. Voor Bento is het wel extra vervelend omdat zij de eerste poging om tot een Bokt-SGW outfit te komen vlot heeft willen trekken en die poging dus mislukt lijkt. Heel vervelend dat het loopt zoals het loopt.
Bij een volgende poging, waarbij vooraf meer duidelijkheid is en de prijzen idd iets meer in verhouding staan tot het geboden, wil ik toch graag weer meedoen.
Ook in vind het vervelend voor Bento!!! Daar staat voorop, hoe bot ik ook klink/ben
heleenxx
Geplaatst: 17-12-12 18:38
Bento1988 schreef:
Deze bestelronde gaat niet door wegens te weinig animo. Ik heb Nickeltje verzocht een slotje te plaatsen.
Jammer dat het nu weer zo loopt
MargreetW
Geplaatst: 17-12-12 19:00
Heleen, dat is ook erg vervelend, maar zoals de dames al schreven met 4 bestellingen gaat de hele doelstelling op de hoop, dat kan toch niet de bedoeling zijn. En bovendien wordt er gezegd dat degene die niet besteld hebben dit gedaan hebben omdat ze en het model niet mooi vinden en de kwaliteit/prijs niet goed is. Ik wil nog wel een poging ondernemen bij onze bedrijfsleverancier, maar dan gaan we eerst passen, foto's maken en maar keuze uit een paar kleuren. Niet iedere crosser zal mee willen doen maar 4 van het hele boktcrossclubje is wel erg weinig.
En dan bv. 2 weken om je keuze te maken en te bestellen.
heleenxx
Geplaatst: 17-12-12 19:50
Nee dat snap ik, dat dat te weinig is. Maar ik begrijp gewoon niet dat iedereen daar nu pas mee aan komt en nu pas verteld wat er allemaal mis is aan de modellen, de prijs, etc. Waarom niet al een paar weken geleden, maar perse de laatste dag? Niet leuk voor Bento na al het werk, en niet leuk voor diegenen die wel wat hadden besteld.
Daar geef ik je helemaal gelijk in, maar ik las ook pas vandaag dat het er zo weinig waren. Maar ik denk dat het allemaal te lang duurde. Ik denk zelf, modellen en prijzen erop, en binnen 2 weken bestellen en afronden. En lijstjes maken in het topic, niet via Pb, dan blijft het topic actief en kan iedereen zien wie er wat besteld heeft.
daar heb je ook helemaal gelijk in Heleen!!! Ik wilde niet ''zeuren'' dus hield mn mond, had het beter wel kunnen zeggen in het topic maar dat is dan een leer voor de volgende keer