[SGW] SGW Vinkega - Nabesprekingstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 09:37

Leuk om alle verslagen te lezen en mooie foto's komen er voorbij! Bokkers hebben het goed gedaan! Gefeliciteerd met de prijzen en voor degenen waarbij het wat minder ging.. In Oenkerk maar een herkansing ;)

Ik heb zelf ook fijn gereden! 197 Punten bij dressuur, springen foutloos (en belachelijk voorzichtig haha), daarna cross, alleen twijfel bij het water, stond ze beetje te pielen en volgens mij 1 stap achteruit, dus 1 weigering aangerekend gekregen. Op dat moment kwam ik er achter dat ik m'n zweep niet bij me had haha, maar rest van de cross niet meer nodig gehad, foutloos gefinisht :)

Ben wel heel benieuwd naar de uitslagen, kijken hoe snel (of waarschijnlijk meer: langzaam :+) ik was!

Tip voor de organisatie (volgens mij nog niet genoemd?): er moet verplicht een half uur tussen de bekendmaking van de (voorlopige) uitslagen en de prijsuitreiking zitten.

Nog ff een 'collage' gemaakt;
Afbeelding

Roxxiejj

Re: SGW Vinkega - Nabesprekingstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 09:48

Marije, ik heb jou gezien! Jij nam na 2 de verkeerde afslag :D Heel stiekem, maar ik heb het gezien :D

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 09:51

Roxxiejj schreef:
Marije, ik heb jou gezien! Jij nam na 2 de verkeerde afslag :D Heel stiekem, maar ik heb het gezien :D

Haha klopt, foutje :+ Ik moet voortaan maar beter parcoursverkennen.. 'bij de 3e boom links pas rechtsaf' ofzoiets! :P

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 09:57

Ik kon ook de bochten maar met moeite halen hoor ;) mocht niet de schoonheidsprijs krijgen! Die bocht en die voor de finish vond ik echt kriegel om te rijden. Paard was het er ook amper mee eens :P

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 09:57

marije op het water kan je geen weigering hebben gehad want het was een verplichte doorgang en geen hindernis

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 09:59

bvw schreef:
marije op het water kan je geen weigering hebben gehad want het was een verplichte doorgang en geen hindernis

oeh als dat zo is zijn de hindernisrechters daar niet goed ingelicht, dan gaat je winstpunt.

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 10:01

Maar zijn er daar echt veel uitgegaan dan? Ja als je het poortje niet neemt, mag je niet verder. Ga je wel verder, wordt je uitgesloten wegens niet passeren/foutief parcours. Maar weigeringen werden niet genoemd door de omroeper/omroepster..

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 10:12

Als je de maximaal toegestane tijd van de cross overschrijdt moet je er ook uit. Weet iig 1 die er op die manier uit is gegaan.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 10:13

mistid schreef:
Als je de maximaal toegestane tijd van de cross overschrijdt moet je er ook uit. Weet iig 1 die er op die manier uit is gegaan.

wat bedoel je daarmee. Nooit geweten dat er een eindtijd is..... :P leer ik ook eens wat.

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 10:19

bianca1980 schreef:
bvw schreef:

oeh als dat zo is zijn de hindernisrechters daar niet goed ingelicht, dan gaat je winstpunt.

Ik heb nog met de hindernisrechters gepraat daar, die wisten dat prima. Ze zeiden letterlijk 'Ach, het kost ze alleen maar tijd, het is een verplichte doorgang dus weigeringen zijn hier niet mogelijk' (Voor L natuurlijk een ander verhaal maar dat terzijde)

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 10:20

bianca1980 schreef:
mistid schreef:

wat bedoel je daarmee. Nooit geweten dat er een eindtijd is..... :P leer ik ook eens wat.

wist ik ook niet :P heb ook nog nooit ergens zien staan ideale tijd - maximum tijd :Y)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 10:20

bianca1980 schreef:
mistid schreef:

Er is een maximale toegestane tijd. De berekening daarvan staat wel ergens in het reglement. Met springen heb je dat ook.
Jeej, ik heb Bianca iets geleerd *\o/* :+

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 10:21

Als het goed is, is de maximum tijd het dubbele van de ideale tijd. Je moet dus best langzaam gaan wil je dat niet halen :+

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 10:26

AntheaV schreef:
Als het goed is, is de maximum tijd het dubbele van de ideale tijd. Je moet dus best langzaam gaan wil je dat niet halen :+

Nou dat heb ik dan bijna een keer gepresteerd met Bull.... :+ die ging steeds op elk veld in de rem en wilde niet meer voorruit, had toen 8 minuten nog wat .....maar dat zal dan idd nog niet tweemaal de optimum tijd zijn geweest.

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 10:33

skippy schreef:
nope sowiezo helemaal fotograven gezien maar sta wel op de foto dus blijkbaar waren ze er wel ;)

@watapatja volgens mij heeft jou groom (was je nicht geloof ik ) nog foto's van mij gemaakt, ze herkende mijn Marvel merrie. Is dat nog wat geworden?

was mijn tante :')
zag idd dat ze snel een paar foto's geknipt ;)
ze zei al dat meisje op die marvel zit ook op bokt, ik oh en even gevraagd hoe ze daar heet :P uuuh nee :+
http://i46.tinypic.com/2yowowp.jpg
http://i45.tinypic.com/30k3bya.jpg
http://i48.tinypic.com/263yn2a.jpg

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 10:45

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 10:59

bvw schreef:

Dan is het waarschijnlijk een stop op de afsprong geweest! Daar remde ze heel erg af, had zelf niet het idee dat het een stop was, maar moet dan bijna wel daar zijn geweest.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 11:05

zou best kunnen marije

bianca mooi filmpje! Ze gaat echt makkelijk rond, toppie!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 11:12

mistid schreef:
bianca1980 schreef:

Er is een maximale toegestane tijd. De berekening daarvan staat wel ergens in het reglement. Met springen heb je dat ook.
Jeej, ik heb Bianca iets geleerd *\o/* :+

Ik kan het zo niet in het reglement vinden. Toch is er in Vinkega iemand uitgehaald omdat ze er te lang over deed. Het staat mij ook bij dat je een maximale tijd hebt maar ik zie het nergens staan.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 11:13

die is er inderdaad mirthe

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 11:43

Marije wat een leuke collage!!! Stoere vos!

Bianca wat heb je daar een fijn paard aan! Mooie combi zo! Ik denk dat je heel rap doorstroomt met deze!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 11:51

Sue_ schreef:
Bianca wat heb je daar een fijn paard aan! Mooie combi zo! Ik denk dat je heel rap doorstroomt met deze!

Paard misschien wel , maar ik niet.... :+ Ik rijd vaak verkeerd of doe domme dingen, dus raak ook wel eens wp's kwijt... :D Ik had nu op 6 kunnen staan maar dus nu weer op 2..... -O-

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 11:53

:+ verstand komt met de jaren, toch? :D

Nouja je moet ook wel de tijd nemen om een team te worden, zo is het ook. :)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 11:56

Wat zijn je doelen eigenlijk met deze bianca?
Leuk filmpje, al vind ik bull mooier in techniek haha!

Heb ook nog een filmpje van die van mij, zal even uploaden vanavond.

ik schaam ( ;) ) me alleen een beetje voor deze foto; heb haast het idee dat ik de Bb gereden heb ofzo haha. Terwijl die tafel toch niet klein of smal was.

Afbeelding

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 11:57

Schaam?!? Haha stoere foto