Zie op fb dat je weer vaak op de VW zit. Is dat tijdelijk? Je bent toch planner inmiddels
Sannnn
Geplaatst: 24-04-12 22:30
Jeetje Karen, wat een tegenvaller weer. Hoop echt dat het snel gaat lukken.
We hebbe net besloten om te stoppen met de scriptie en ieder voor zich opnieuw te beginnen. Hopen dat school dit goedkeurd. Wel dik balen... Is waarschijlijk doeg afstuderen in juli.
fMooie opening vief! Jullie gaan al weer hard zeg in het nieuwe topic! Ik hoop dat jij ook eens geluk gaat krijgen Karen, laatste tijd wel zoveel pech...
Sim
Geplaatst: 24-04-12 22:31
_Noor schreef:
Hè Karen, ik hoop echt dat het nog lukt. hebben ze der niet zo'n ding waar ze het water in kunnen laten lopen als ie er al in staat?
Jij bedoelt een aquatrainer denk ik? Denk dat Vos dat een hartverlamming krijgt als ie er in staat en het water begint te stromen.
Pff, het is niet bij te houden hier!! Wist niet dat je iets van jezelf moest sturen om geplaatst te krijgen. Dan maar even goed opletten bij de volgende 500..
Sannnn
Geplaatst: 24-04-12 22:35
Heb het nu wel even gehad. Ik weet dat ik niet mag zeuren en er ergere dingen zijn, maar ondertussen word je hier schijtziek van.
Ik heb eens zo'n aquatrainer gezien en toen zeiden ze ook dat paarden die bang zijn voor het paardenzwembad vaak wel goed reageren op zo'n aqua trainer.... Dus wie weet? Je zou altijd eens kunnen bellen toch?
@ Karen wat balen zeg! Ik duim dat ie er voor zaterdag in staat!!! @ Sannn lekker bezig dus. Wat balen zeg. En ook dat je later gaat afstuderen waarschijnlijk.
Mootje
Geplaatst: 24-04-12 22:39
Maar je gebruikt hele andere andere spieren / spieren op een andere manier. Het een is zwemmen, het ander is lopen door water Albert, we sturen je voor het volgende topic wel een reminder!
Laatst bijgewerkt door Mootje op 24-04-12 22:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Albert moet er nog even in komen . Al met al red jij je ook wel in het kippenhok. Maar rij je nou met een Roven of niet? Die vraag heb je nog niet beantwoord.
Onze jaarlingen (de merrietjes) zijn dit weekend ook naar binnen gegaan. Misschien dat ik een bezoekje daar kan combineren met Castenray kijken op zaterdag. Easter rijdt dan mee en nog een Connemara. Als ik nou mazzel heb en ze zitten qua tijden beetje dicht bij elkaar........
Mootje
Geplaatst: 24-04-12 22:42
Zou in het ding wat op de stal staat die ik niet meer mag noemen geen paard in durven zetten dat bang is voor water! Daar stond ook zo'n onderwater loopband.