We hebben heerlijk geslapen bij Sarah (Evony@bokt) en haar familie, nogmaals bedankt voor de gastvrijheid. Gister met Jer nog een buitenrit gemaakt in de buurt en de cross gelopen. Ik was echt ontzettend zenuwachtig en dat werd niet beter na het lopen van de cross
Dus aan Muts_marijke@bokt gevraagd of ik de volgende ochtend nog een keer met haar vriendje mee mocht lopen en zo gezegd zo gedaan. Nu is Geert ontzettend nuchter en die zegt dus bij elke hindernis mmmmm of mmmmwah
Goed.Dressuur ging voor mijn gevoel heel redelijk. Vorige week rodeo in Maarsbergen en nu moest ik hem aan de gang houden en viel hij zelfs een keer te vroeg in draf
187 punten, vond ik wat aan de lage kant, maar goed dat hou je. Vervolgens gauw omzadelen en naar het losspringen. Buitenbakje was errug zwaar hoor! Springen ging ook wel aardig. Jer redde me in de eerste dubbel (toch fijn zo'n vlug paard) en op de laatste hindernis hadden we echt een pechbalkje.
Toen naar de cross. Ik vind de eerste hindernis voor het M best imponerend, maar eenmaal te paard viel het alles mee. Jer keek er wel een beetje vreemd naar
. Ook naar hindernis 2 iets zigzaggend, dus daar even aangemoedigd en toen ging de knop om en hoefde ik alleen nog maar te sturen
Wat een heerlijk paard!
De hoge haag op de heide heeft hij (zoals verwacht) niet geveegd, dus dat was een flinke wapper. Coffin deed hij zonder blikken of blozen
, net als de boom met de eendjes eronder.Nu was ik eerst van plan geweest om even het water in te gaan vóórdat ik op de dikke boom (ik vond hem niet misselijk hoor) aan zou rijden. Maar omdat hij zo heerlijk aanpakte, had ik onderweg al besloten het er gewoon op te wagen
Vervolgens brulde moeders dat ik niet eerst het water in mocht (daar is nog discussie over mogelijk maar goed, niet nodig nu), dus hup daar gingen we. Jer ging er zonder aarzelen overheen maar sprong iets scheef waardoor hij de boom wel raakte en wat uit balans was. Daardoor raakte ik mijn beugel kwijt en ik kon het kreng toch niet meer vinden. Dus rondje om het eiland gemaakt, eindelijk mijn beugel weer terug en toen op naar het smalletje. Was ook geen enkel probleem, dus toen heb ik wel even JIIIIEHHAAAAAAAAAA geroepen volgens mij
Verder lekker de cross uitgereden. Wel een bult tijdfouten, kwam m.i. echt door het gedoe bij de waterbak, maar goed safety first.Al met al super tevreden over mijn M-debuut. Hij deed het echt met twee hoefjes in de neus voor mijn gevoel.
(Excuus voor het overmatig smiley-gebruik, ben beretrots op het paardenkind)
Verder lees ik heel veel postitieve verhalen, lekker hoor. TessaB jouw paardje is dus in de tweede jeugd
Leuk hoor!!

Beetje zonde, maar mag de pret niet drukken, eerste wp's in het M zijn binnen!
Uur daar vastgestaan, omdat we geen sleepoog hadden
.
) gedrukt, we gingen goed aan de glibber en had het gevoel dat alle 4 de benen een andere kant op gingen. Gelukkig op tijd kunnen corrigeren en verder rustig door gegaloppeerd over 3. Hindernis 4 ging goed, op h5 kwam ze wat terug dus benen er bij voor 6. Dus daar gingen we met een MEGA wapper overheen, braaf paard
Terwijl ze normaal rond de 50 heeft na de cross en ze er heel relaxed bij stond te slapen, zonder te hijgen en te zweten. Daarna nog een keer gemeten, had ze 76.
Ik heb de nieuwste GoPro, dan zit je inclusief accessoires op 350,-