We hebben heerlijk geslapen bij Sarah (Evony@bokt) en haar familie, nogmaals bedankt voor de gastvrijheid. Gister met Jer nog een buitenrit gemaakt in de buurt en de cross gelopen. Ik was echt ontzettend zenuwachtig en dat werd niet beter na het lopen van de cross

Dressuur ging voor mijn gevoel heel redelijk. Vorige week rodeo in Maarsbergen en nu moest ik hem aan de gang houden en viel hij zelfs een keer te vroeg in draf

Vervolgens gauw omzadelen en naar het losspringen. Buitenbakje was errug zwaar hoor! Springen ging ook wel aardig. Jer redde me in de eerste dubbel (toch fijn zo'n vlug paard) en op de laatste hindernis hadden we echt een pechbalkje.
Toen naar de cross. Ik vind de eerste hindernis voor het M best imponerend, maar eenmaal te paard viel het alles mee. Jer keek er wel een beetje vreemd naar

Nu was ik eerst van plan geweest om even het water in te gaan vóórdat ik op de dikke boom (ik vond hem niet misselijk hoor) aan zou rijden. Maar omdat hij zo heerlijk aanpakte, had ik onderweg al besloten het er gewoon op te wagen

Al met al super tevreden over mijn M-debuut. Hij deed het echt met twee hoefjes in de neus voor mijn gevoel.
(Excuus voor het overmatig smiley-gebruik, ben beretrots op het paardenkind)
Verder lees ik heel veel postitieve verhalen, lekker hoor. TessaB jouw paardje is dus in de tweede jeugd