Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zo is dat niet alleen bij de waterbak, maar in de hele cross. Vorig jaar kon je hier ook kiezen of je er in liep of er in sprong. Loetie84 schreef:Ik zit meer met de organisatie dan met de route hoor
, ik sta zelf met mijn paard op Snorrewind en heb het altijd als een hele fijne manege beschouwd. Vorig jaar met de cross (1e keer officieel georganiseerd) was het erg gezellig, goed geregeld en hebben ze vele complimenten ontvangen en erg veelzijdige crossroute
.
.
.. dus wat daar neer wordt gezet, ben benieuwd.
Anders vervelen we ons maar in mei!
Gewoon bad luck geweest voor jou. 

Paardje ging op t rechte stuk ineens linksaf zonder (goede) reden... Had ik even niet op gerekend!
Ik weet ook zeker dat het paard het makkelijk kan.. Maar voor mijn gevoel was ze de vorige x iets te verrast van wat ze allemaal zag (met name jury en alles eromheen bij zo'n sprong) dus doe het nog ff rustig aan.. Mooi even nog wat crosslesjes meepakken en eens kijken waar in de buurt weer oefencrossen zijn. Dan heeft ze weer wat gezien en kijken we verder 

dropje_90 schreef:Ik ben er ook bij, word mijn eerste crosswedstrijd dus ben heel erg benieuwd!
Maar als ik het zo lees is het dus wel een leuke cross als beginner?
En hoe zit het met die altenatieven? Staat het duidelijk aangegeven wat alternatieven zijn en wat de sprongen zijn voor de ponies? Want dat zou wel een actie voor mij kunnen zijn
En weet iemand wat over de mogelijkheden tot overnachting? Had al een mail gestuurd naar de organisatie maar geen antwoord over gehad..
Vind het wel erg spannend hoor!
kan je lourenshoeve aanraden (manege voor paardlief en jij in een bungalow). Erve meenderink ligt er praktisch naast, slaap je gewoon in kamers, paarden mooie stal 20 meter verderop
Heleen_B schreef:Gister nog even oefencrossje gereden en voor de zekerheid nog even een afsprong geoefend, maar die ging gelukkig wel soepel
Al iemand wat foto's ondertussen?