cillusion schreef:riannhuh schreef:Voor de nieuwsgierigen; ik heb vandaag nog mijn coursewalk app uitgetest toen we de cross van mijn zus gingen lopen, was even wat gepruts maar ik snap nu hoe het werkt
Als je de app zelf ook hebt kun je het ook op je telefoon importeren
link: http://www.mycoursewalk.com/course_walk/show/95
Je maakt mij wel nieuwsgierig! Heb je dit dan ook gebruikt in combi met horloge, of is dit alleen thuis uit te lezen?
Je loopt de cross dan met je telefoon waar de app op staat, tijdens het lopen verschijnen vanzelf de minutenpunten dus aan de hand daarvan kun je bepalen hoe ver je ongeveer moet zijn bij elke minuut. Op de telefoon kun je dan nog eens alle hindernissen bij langs waar ze staan in het parcours en de foto bekijken, wanneer je het naar de website upload kun je het ook via de pc of je tablet bekijken en kunnen andere mensen met de app op hun telefoon het downloaden.

en ben ik weer happy 

Was nogal ingelopen. Dus paar sprongetjes, gelukkig was ze rustig. Wat natuurlijk veranderde in de ring. Maar toch nog redelijk netjes foutloos rond weten te sturen.
Rest ook weer super, tot de (erg onlogisch staande) combi na het bosje 15ab, die bocht was gewoon echt onmogelijk voor ons, hoe mooi ik haar ook voor die eerste parkeerde, die tweede lukte echt niet. Dusja geen winstpunten helaas, maar wel fijn gereden en de rest van de cross was pinuts dus dat geeft ook wel weer vertrouwen
Verder heel veel met te lange beugels en geen afstanden zien, paarden die na de waterbak zó moe waren dat ze niet meer aan wilden galopperen..
.
Sterkte!

. Zwaar onterecht, maarja, precies de reden dat ik dressuurwedstrijden zo veel mogelijk vermijd
!!! Gelijk in het L!
geloof dat ze me niet goed zag, want ik lag in een deuk van 'och, wat een verrassing van Lomp en Lomper