Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
_Sim_ schreef:Mooie opening Mendy!
Ik vraag me trouwens af of iemand iets van Mirthe heeft gehoord? Zij zou vandaag toch de uitslag van de MRI krijgen?
)

Kon er heel fijn mee weg rijden.
Zondag wel concours dus zal wel geradbraakt zijn na het weekend

Ben doodop... Gisteren ook de eigenaar van Nick gebeld, want ik wilde eigenlijk alleen maar mijn bed in. Had namelijk springles! AntheaV schreef:Het is inderdaad mooi weer! Ben net even de stad in geweest om te lunchen, een bagel creamcheese en frietjesjammie.
Suikermeisje: Leuk stukjeHopelijk wordt je jonkie ook een echt crosspaard!

Snoekiej schreef:Goeiemorgen!
Ik had gister na werk nog een afscheidsfeestje van een collega, en het was echt te gezellig! Was pas om 7 uur thuis![]()
Het topic ziet er goed uit!
Succes vandaag Annetje!
Rijd ze Eef!
Jammer dat Vossie verkocht is Karen
Fijn dat je rug wel ietsje beter gaat Lielle
?

Hij trok mijn armen bijna uit de kom en ik kon 'm nog net in het hok houden. Stom beest ook. Daarna mocht hij op de wagen nog geen hooi vanwege een sedatie en toen was het op de wagen natuurlijk ook eng, helemaal trappelen en doen toen de klep dicht ging.
Paard kwam er zeiknat vanaf, maar staat nu (opgedroogd) nog even lekker een uurtje buiten te spelen.
was van mn rug trouwens, niet van mn nek.
Heb ik toch goed opgelet vandaag.
Ik wist trouwens dat het je rug was, maar moest meteen aan mijn eigen MRI denken en dat was van mijn nek. Waar het hoofd van vol is, stroomt het toetsenbord van over, zullen we maar zeggen.

tot 5 is wel erg lang!